اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جزئیات سفر یک‌روزه معصومه ابتکار به مازندران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از سفر یک‌روزه معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور به مازندران خبر داد.

جزئیات سفر یک‌روزه معصومه ابتکار به مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از سفر یک‌روزه دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در  امور بانوان و خانواده به مازندران خبر داد.

وی با اشاره به اینکه زمان این سفر روز شنبه هفته آینده بیستم مهر ماه خواهد بود، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت عظیم زنان استان درحوزه‌های مختلف، برنامه‌های گسترده‌ای برای بهره‌گیری از این ظرفیت پنهان در حال انجام است.

قاسمی طوسی یادآور شد: برنامه‌های این سفر شامل رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان استان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران، دیدار با استاندار و بررسی چشم‌اندازهای تحقق سهم‌بری سی درصدی زنان از کرسی‌های مدیریتی در استان، بازدید از مراحل نهایی ساخت و تکمیل پارک بانوان ساری است.

این مسؤول اضافه کرد: نشست با بانوان فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و فعالان تشکل‌ها و بانوان کارآفرین، بازدید از بند نسوان زندان ساری و برنامه‌های دیگر ازجمله محورهای این حضور خواهد بود.

وی با اشاره به چالش‌های بانوان سرپرست خانوار در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی و فشارهای اقتصادی، گفت: نشست‌های متعددی با کمیته امداد و بهزیستی برگزار شد و با کمک این نهادها، برنامه‌هایی برای این دسته از زنان تدارک تا در حد مقدورات، از رنج این زنان که مددجویان نهادهای حمایتی هستند، بکاهیم.

قاسمی طوسی تصریح کرد: برای زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرستی که عضو هیچ کدام از این نهادهای حمایتی نیستند نیز با کمک بهزیستی استان طرح‌های ویژه‌ای در دست بررسی و اجرا داریم. 

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول