اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

حضور ایران در نمایشگاه بین‌المللی «صنایع پلاستیک و پلیمر» «تاشکند» +تصاویر

دهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنایع پلاستیک و پلیمر» و بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی «چاپ و بسته بندی» در مرکز نمایشگاهی بین‌المللی «اوز.اکسپو.مرکز» شهر «تاشکند» با حضور شرکت‌های ایرانی آغاز به کار کرد.

حضور ایران در نمایشگاه بین‌المللی «صنایع پلاستیک و پلیمر» «تاشکند» +تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، دهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنایع پلاستیک و پلیمر» و بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی «چاپ و بسته بندی» در مرکز نمایشگاهی بین‌المللی «اوز.اکسپو.مرکز» شهر «تاشکند» با حضور بیش از 10 شرکت جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

در این 2 نمایشگاه بین المللی که توسط شرکت نمایشگاهی بین‌المللی «Iteca Exhibitions» برگزار می‌شود، 180 شرکت از 13 کشور جهان مانند جمهوری اسلامی ایران، آلمان، هند، ایتالیا، قزاقستان، چین، پرتغال، روسیه، ترکیه، آمریکا، سوئیس، ژاپن و ازبکستان حضور دارند.

در این دو نمایشگاه بین المللی نتایج و تولیدات و پژوهش‌ها در زمینه پلاستیک، انواع تجهیزات، فن آوری‌های جدید تولید و تبدیل، چاپ و بسته بندی، تجهیزات و فن آوری‌های روز پلی گرافی، بسته‌بندی صنعتی و تجهیزات بسته بندی، رنگ‌ها و چسب‌ها، کاغذ و کارتن‌ها و همچنین آخرین دست آوردهای توسعه بازار پلاستیک به نمایش گذاشته شده است.

در دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع پلاستیک و پلیمر بیش از 10 شرکت جمهوری اسلامی ایران از جمله شرکت «پتروپلاست جلیلوند»، «امیر کبیر»، آوا پلیمر»، «مدیران پلیمر شهران»، «کیمیا جاوید سپاهان»، «مانا شیمی»، «آروین فراز آزادی» و دیگر شرکت ها تولیدات روز خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.    

این 2 نمایشگاه بین المللی یک فرصت منحصر بفرد برای تولیدکنندگان داخلی و خارجی جهت نمایش تولیدات روز خود، گسترش همکاری‌های متقابلا سودمند و امضای قراردادهای دوجانبه می‌باشد.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنایع پلاستیک و پلیمر» و بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی «چاپ و بسته بندی» توسط شرکت نمایشگاهی بین‌المللی «Iteca Exhibitions» با همکاری وزارت سرمایه گذاری و بازرگانی خارجی ازبکستان، شرکت سهامی «اوزکیمیاصنعت» و اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان برگزار می‌شود و تا یازدهم اکتبر به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول