اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

انتقاد بسیج دانشجویی به نحوه برخورد مدیران دانشگاه امیرکبیر با تشکل‌های دانشجویی

بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر طی نامه‌ای به رئیس این دانشگاه به نحوه برخورد با دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی انتقاد کرد.

انتقاد بسیج دانشجویی به نحوه برخورد مدیران دانشگاه امیرکبیر با تشکل‌های دانشجویی

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر طی نامه‌ای به احمد معتمدی رئیس این دانشگاه به نحوه مدیریت دانشگاه امیرکبیر در برخورد با دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی انتقاد و تاکید کرد: روند تعامل دانشگاه با تشکل های دانشگاه طی این چند مدت نشان دهندۀ آنست که دانشگاه قصد جدی برای محدود‌سازی تشکل‌ها و فعالیت های دانشجویی دارد. طی چند سال اخیر ما شاهد رشد فزاینده‌ این نگاه و رویکرد در سطح دانشگاه بوده ایم.

در این نامه خطاب به معتمدی آمده است: « مدت هاست که سیاست مدیریت دانشگاه در نحوه برخورد با دانشجویان و تشکل ها از تصمیمات پشت پرده و پنهانی گذشته و به صحنه ی عمل رسیده است. در چند سال اخیر تقریباً تمام تشکل‌های دانشگاه تجربۀ لغو مجوز و یا عدم صدور مجوز برای فعالیت های خودشان داشته اند.

روند تعامل دانشگاه با تشکل های دانشگاه طی این چند مدت نشان دهندۀ آنست که دانشگاه قصد جدی برای محدود‌سازی تشکل‌ها و فعالیت های دانشجویی دارد. طی چند سال اخیر ما شاهد رشد فزاینده‌ این نگاه و رویکرد در سطح دانشگاه بوده ایم.

لذا بسیج دانشجویی به عنوان نهاد انقلاب اسلامی در دانشگاه، در کنار سایر تشکل هایی که به این رویه غلط دانشگاه معترض اند، تصمیم گرفته که ابراز مخالفت ها و توصیه ها را علنی کرده و دیگر توصیه ها و اعتراضات خصوصی و دلسوزانه را مثمرثمر نمی بیند. اولین گام در جهت مخالفت با این رویه غلط اقدام به تحریم غرفه‌های معرفی تشکل ها است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول