اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری مسابقات تیراندازی (سیمولاتور) ویژه بانوان خبرنگار در زنجان

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری مسابقات تیراندازی (سیمولاتور) ویژه بانوان خبرنگار در زنجان خبر داد.

برگزاری مسابقات تیراندازی (سیمولاتور) ویژه بانوان خبرنگار در زنجان

عبدالله جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بسیج رسانه به منظور شادابی و نشاط اصحاب رسانه برنامه‌های مختلفی طی سال برگزار می‌کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به برنامه‌های ورزشی بسیج رسانه استان زنجان گفت: برگزاری دوره‌های مقدماتی و حرفه‌ای خبرنگاری، جشنواره ابوذر، مراسم روز خبرنگار، طرح ولایت رسانه‌ای و مسابقات فوتسال از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه هفته گذشته مسابقات تیراندازی آقایان برگزار شد، تصریح کرد: این هفته نیز مسابقات تیراندازی بانوان (سیمولاتور) ویژه بانوان برگزار می‌شود.

جعفری با اشاره به اینکه این مسابقات در پادگان مالک اشتر و میدان تیر در داخل سالن برگزار می‌شود، گفت: طبق آمار تاکنون 55 نفر از رسانه‌های استان و 20 نفر از صدا و سیما برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه پیش از این نیز سه دوره مسابقات تیراندازی در زنجان برگزار شده بود، افزود: تیراندازی با کمان، تیراندازی بادی و تیراندازی با سلاح جنگی از جمله مسابقاتی است که در این رشته ورزشی برگزار و با استقبال خوبی از سوی اصحاب رسانه مواجه شده است.

گفتنی است، بازدید از طرح‌های اقتصادی استان، برگزاری هیأت‌های اندیشه‌ورز، آموزش‌های کاربردی رسانه‌ای از جمله طراحی صفحه، فتوشاپ، عکاسی و تدوین، برگزاری جشنواره ابوذر از دیگر برنامه‌هایی است که طی سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول