اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

جزئیات تغییر مسیر پرواز تهران- ترکیه

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی علت و جزئیات تغییر مسیر پرواز تهران- ترکیه را تشریح کرد.

جزئیات تغییر مسیر پرواز تهران- ترکیه

رامین آذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: صبح امروز یک فروند هواپیمایی ایرباس 310 با تغییر مسیر خود، در تبریز به زمین نشست.

وی افزود: این فرود بدون برنامه‌ریزی متعلق به مسیر پرواز فرودگاه امام (ره)- دنیزلی ترکیه بود که با اعلام نامساعد و بدی آب و هوا در فرودگاه مقصد، مجبور به نشستن در باند فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد.

آذری، زمان دقیق فرود این هواپیما در تبریز را راس ساعت 6:14ً صبح امروز اعلام و تاکید کرد: این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان است.

آذری بیان داشت: این هواپیما در حال حاضر در فرودگاه تبریز مستقر بوده و تا اعلام وضعیت عادی نیز این استقرار ادامه خواهد داشت.

به گفته این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل هوایی، با توجه به قرار گرفتن فرودگاه بین‌المللی تبریز در مسیر اروپا هواپیماهایی که در این مسیر دچار مواردی از قبیل بدی آب و هوا در فرودگاه‌های مقصد می‌شوند تبریز به عنوان مقصد معین انتخاب می‌شود.

دنیزلی نام یکی از شهرهای ترکیه و مرکز استانی به همین نام است. یکی از جای‌های دیدنی و توریستی شهر دنیزلی مجموعهٔ تاریخی و تفریحی  «پاموک‌کاله» است.

این استان ۲۰ شهر دارد که که شامل دنیزلی، مرکزافندی، چوریل، اجی‌پیام، تاواس، پاموک کاله، هوناز، سرای‌کوی، بولدان، قلعه، چال، چاملی، سرین‌حصار، بوزکورت، گونِی، چارداک، بکیلی، بیاقاچ، باباداغی و باکلان است.

انتهای پیام/60014/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول