اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اعطای 33 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به نیازمندان گنبدی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس از اعطای 33 میلیارد تومان وام بدون بهره و قرض‌الحسنه به نیازمندان این شهرستان از محل اعتبار حساب نیکوکار گنبدی خبر داد.

اعطای 33 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به نیازمندان گنبدی

اصغر نودهی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در طی سال‌های اخیر تلاش کرده است از مشارکت مردم در راستای اهداف خیرخواهانه و جهان شمول خود کمک بگیرد، اظهار کرد: در شهرستان گنبدکاووس نیز تلاش کردیم تا از ظرفیت‌های مردمی برای سراسر کشور استفاده کنیم که به همین منظور خیرین و نیکوکاران را برای کمک همه استان‌ها ترغیب کردیم.

* ارسال 36 بانک امانات پزشکی به 31 استان کشور

وی با بیان اینکه به همت نیکوکار گنبدی حاج محمد شهرکی بالغ بر 36 بانک امانات تجهیزات پزشکی را به 31 استان کشور ارسال کردیم، افزود: وقتی دو شب گذشته با رئیس جمعیت هلال احمر یکی از شهرستان‌های شرقی کشور صحبت می‌کردم از به امانت رفتن تمامی وسائل بانک ارسالی از گنبدکاووس در همان روزهای اول خبر دادند که نشان از نیاز مردم به این بانک‌ها در سرتاسر کشور است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در ابتدای مهرماه و آغاز سال تحصیلی نیز بالغ بر 8 هزار بسته آموزشی را در استان‌های مختلف و شهرستان‌های استان گلستان توزیع کردیم، خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های غذایی نیز میان نیازمندان واقعی از محل کمک نیکوکاران و خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس از برنامه‌های روتین ماهانه ماست.

* ضرورت توجه به مشارکت‌های مردمی در اقدامات بشردوستانه

نودهی با بیان اینکه با کمک همین نیکوکار گنبدی در طی سالهای 96 تا 98 بالغ بر 21 میلیارد تومان از محل امتیاز حساب وی در بانک رسالت و 12 میلیارد تومان در بانک مهر به نیازمندان وام قرض‌الحسنه اعطا کرده‌ایم، گفت: در سیل اخیر نیز با همیاری این نیکوکار داوطلب بالغ بر 200 وام 5 میلیون تومانی به مردم سیل‌زده در سه شهرستان گنبدکاووس، آق‌قلا و گمیشان اعطا کردیم.

وی بر ضرورت توجه به مشارکت مردم و ایفای نقش آنها در اقدامات بشردوستانه تاکید کرد و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با همیاری و همکاری مردم و معتمدین به ویژه خیرین و نیکوکاران شهرستان گنبدکاووس مسیر پرافتخار خدمت رسانی به مردم را همچنان تداوم بخشیم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول