اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

پوروزیری: ادامه سریال «مینو» را نمی‌سازم/ تمایل بازیگران به ساخت ادامه سریال

کارگردان سریال «مینو» گفت: اگر بنا باشد گروه دیگری این سریال را بسازند من به کارگردان فصل اول این سریال هیچ مخالفتی نخواهم داشت چراکه بازیگران «مینو» خیلی دوست دارند تا ادامه سریال ساخته شود.

پوروزیری: ادامه سریال «مینو» را نمی‌سازم/ تمایل بازیگران به ساخت ادامه سریال

«امیر پور وزیری» کارگردان سریال «مینو» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، با اشاره به فعالیت‌های این روزهای خود گفت: این روزها مشغول استراحت هستم و پیشنهادهای چند کار جنگی بوده که هنوز نپذیرفتم.

وی با اشاره به اینکه دیگر سریال «مینو» را نخواهم ساخت، بیان داشت: قبلا هم اعلام کرده بودم که دیگر سریال مینو را نمی‌سازم. 

این کارگردان ضمن بیان اینکه مخالفتی با ادامه ساخت «مینو» ندارم،افزود: اگر بنا باشد گروه دیگری این سریال را بسازند من به کارگردان فصل اول این سریال هیچ مخالفتی نخواهم داشت چراکه بازیگران «مینو» خیلی دوست دارند تا ادامه سریال ساخته شود. 

وی افزود: از آنجایی که این سریال پایان باز داشت قابلیت این را دارد که فصل‌های بعدی‌اش نیز ساخته شود. 

به گزارش فارس، تاکنون نویسنده‌ها طرح کلی فصل دو این سریال را در ۲۵ قسمت به نگارش درآوردند. ادامه قصه مینو درباره فتح خرمشهر است.

فصل اول سریال «مینو» به کارگردانی امیر پور وزیری، تهیه کنندگی مهدی همایونفر و نویسندگی علی دلگشایی، سلمان فرخنده و احسان فکا از شبکه یک سیما پخش شد. در این سریال محمود پاک نیت، پروانه معصومی، سیاوش طهمورث، عباس غزالی، سلمان فرخنده، مهدیه نساج، نازنین کیوانی و ... به ایفای نقش پرداختند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول