اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

فناوری‌های نوین بعد از انقلاب اسلامی ایجاد شده است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس گفت: فناوری‌های نوین مانند نانو، آی تی و بیوتکنولوژی پدیده‌هایی هستند که بعد از انقلاب اسلامی ایجاد شده و به سرعت رشد کرده اند و اکنون کشورمان در سطح جهانی جایگاه خوبی دارد.

فناوری‌های نوین  بعد از انقلاب اسلامی ایجاد شده است

یعقوب فتح الهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه فناوری های نوظهور بعد از انقلاب شکل گرفته اند،گفت: در حال حاضر کشور ایران در حوزه فناوری های نو ظهور در سطح جهان جایگاه بسیار خوبی دارد و همچنان در حال رشد و ارتقاء است و بدون شک در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای زیادی خواهیم بود.

وی افزود: ایران در حوزه تکنولوژی فضایی فعالیت های خوبی انجام داده است و در این فناوری در حال رشد هستیم که همه این برنامه ریزی ها و فعالیت ها بعد از انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است چراکه تا قبل از آن نه رشته ای تحصیلی بود و نه کاری دراین زمینه ها انجام می شد.از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که باید به لحاظ دانش و فناوری تلاش بیشتری بکنیم.

* اکنون در سطح جهانی جایگاه خوبی داریم

فتح الهی تصریح کرد:  همه فناوری‌های نوین مانند نانو، آی تی و بیوتکنولوژی پدیده هایی هستند که بعد از انقلاب اسلامی ایجاد شده و به سرعت رشد کرده اند و اکنون در سطح جهانی جایگاه خوبی داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول