اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

کریمی: ایران جزء 10 کشور برتر در حوزه نانو فناوری است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: کشور ایران در حوزه فناوری‌های برتر به خصوص فناوری نانو پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است، به طوری که در دهه اخیرنه تنها در خاورمیانه رتبه اول را داشتیم بلکه جزءکشورهای برتر در حوزه نانو فناوری دنیا هستیم.

کریمی: ایران جزء 10 کشور برتر در حوزه نانو فناوری است

محمد علی کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به جایگاه خوب ایران در حوزه نانو فناوری گفت: در طول یک دهه گذشته ایران با توجه به جهش علمی که داشته است توانسته در حوزه فناوری‌های برتر مثل نانو فناوری پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته باشد، به طوری که در حال حاضر در خاورمیانه جزء کشورهای رتبه اول هستیم.

* حمایت و سیاست گذاری ستاد ویژه نانوعلت پیشرفت علمی است

وی افزود: یکی از علت های پیشرفت علمی و رسیدن به رتبه های برتر در حوزه فناوری تأکیدات منویات مقام معظم رهبری و همچنین حمایت های و سیاست گذاری های خوب ستاد ویژه نانو توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بوده است.

* ایران در حوزه نانوفناوری جزء رتبه‌های تک رقمی بین کشورهای دنیا است

کریمی تصریح کرد: خوشبختانه ایران در حال حاضر جزء رتبه‌های تک رقمی بین کشورهای دنیا در حوزه نانو فناوری است، در واقع کشور ما اکنون در خروجی مقالات علمی و دستاوردهای نانو فناوری در بین 10 کشور برتر دنیا قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول