اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ورود بیش از 5 هزار زوار خارجی عتبات عالیات به آستارا

فرماندار آستارا از ورود پنج‌هزار و 200 نفر از زوار خارجی عتبات عالیات در قالب 80 دستگاه اتوبوس، 25 دستگاه سواری و هفت‌دستگاه مینی‌بوس از طریق مرز زمینی این شهرستان وارد خاک ایران خبر داد.

ورود بیش از 5 هزار زوار خارجی عتبات عالیات به آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حسن رستم‌زاد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون پنج‌هزار و 200 نفر از زوار خارجی عتبات عالیات در قالب 80 دستگاه اتوبوس، 25 دستگاه سواری و هفت‌دستگاه مینی‌بوس از طریق مرز زمینی این شهرستان وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده‌اند. 

وی محل اسکان و پذیرایی زوار خارجی عتبات عالیات را موکب امام‌الرضا (ع) امام‌زادگان ابراهیم و قاسم (ع) این شهرستان دانست و افزود: زوار خارجی پس از اسکان و پذیرایی در موکب مذکور جهت حضور در کربلای معلی به سمت مرز شلمچه حرکت خواهند کرد.

فرماندار شهرستان آستارا تعداد جلسات اصلی و فرعی برگزارشده توسط ستاد اربعین حسینی این شهرستان و کمیته‌های هشت‌گانه را  24 عنوان جلسه با 120 مصوبه دانست و گفت: اکثر مصوبات جلسات مذکور با پیگیری‌های اعضای کمیته‌های هشت‌گانه به مرحله اجرا درآمده‌اند. 

به گزارش فارس، سال گذشته حدود 12 هزار زائر خارجی عتبات عالیات از مرز زمینی شهرستان آستارا وارد خاک جمهوری اسلامی‌شده بودند که طبق پیش‌بینی‌های ستاد اربعین حسینی این شهرستان، امسال این رقم به حدود 15 هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

کمیته استقبال ستاد اربعین حسینی شهرستان آستارا در خصوص ارائه خدمات به زوار خارجی عتبات عالیات دو موکب با 18 غرفه در محوطه پایانه مرزی و امام‌زادگان ابراهیم و قاسم (ع) این شهرستان راه‌اندازی کرده است که 120 خادم مسؤولیت اسکان و پذیرایی از زوار خارجی عتبات عالیات را عهده‌دار هستند.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول