اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نیروی انتظامی از خاکریز عفاف و حجاب دفاع می‌کند

فرمانده انتظامی استان قم گفت: امروز در خاکریز عفاف و حجاب قرار داریم و تا پای جان از این خاکریز دفاع می‌کنیم و پرسنل نیروی انتظامی قم آماده شهادت در این عرصه هستند.

نیروی انتظامی از خاکریز عفاف و حجاب دفاع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار عبدالرضا آقاخانی شنبه شب در آیین افتتاحیه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله استان قم در سالن همایش‌های غدیر با اشاره به ویژگی‌های این قرارگاه اظهار کرد: قرارگاه ثارالله یک قرارگاه فرهنگی است، اما اقدامات دیگر در این عرصه بر عهده نیروی انتظامی است، این نیرو وظیفه شرعی خود می‌داند که از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کند.

وی ادامه داد: امروز در خاکریز عفاف و حجاب قرار داریم و تا پای جان از این خاکریز دفاع می‌کنیم و پرسنل نیروی انتظامی قم آماده شهادت در این عرصه هستند، فراتر از وظیفه ای که داریم، در این زمینه عمل می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: سه هزار تن از کارکنان نیروی انتظامی استان به همراه خانواده هایشان طی طوماری از قرارگاه ثارالله اعلام پشتیبانی کردند، قرارگاهی که به دنبال کار جهادی در عرصه امر به معروف و نهی از منکر است.

آقاخانی دستگاه قضایی را مقتدر دانست و تصریح کرد: این دستگاه در صحنه حضور دارد و دادستان و قضات در کنار نیروهای انتظامی هستند.

انتهای پیام/78004*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول