اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ساماندهی گلزارهای شهدا نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ساماندهی گلزارهای شهدا در استان نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است.

ساماندهی گلزارهای شهدا نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی شهریارپور ظهر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه 124 پروژه گلزار شهدای تک‌مزاری در این استان وجود دارد، گفت: در مجموع برای ساماندهی گلزارهای شهدا در استان 20 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 27 گلزار شهدای گمنام در این استان وجود دارد که از این تعداد 15 گلزار شهدا ساماندهی شده، 6 گلزار شهدا در دست اقدام و هفت گلزار شهدای دیگر نیز جز برنامه‌های آینده هستند، افزود: اجرای این طرح‌های عمرانی در گلزارهای شهدا نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است.

وی ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهم در چهارمحال و بختیاری موزه دفاع مقدس استان است که عملیات اجرایی آن از سال 89 آغاز شده است، این پروژه از محل اعتبارات ملی 13 میلیارد و 750 میلیون تومان اعتبار داشته که بیش از 9 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

شهریارپور عنوان کرد: در ابتدای کار اعتبار احداث موزه دفاع مقدس 7 میلیارد تومان بوده که به مرور زمان و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه اعتبار آن افزایش یافته است، امسال براساس ارزیابی مجدد، اعتبار لازم برای این پروژه به 18 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/68020/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول