اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

صدور 46 میلیون کارت ملی هوشمند/ بازنگری قانون ثبت احوال بزودی به اتمام می‌رسد

مشاور عالی رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: تاکنون نزدیک به ۵۴ میلیون نفر یعنی ۸۶.۵ درصد مردم برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کرده و همچنین برای ۴۶ میلیون نفر کارت هوشمند صادر شده است.

صدور 46 میلیون کارت ملی هوشمند/ بازنگری قانون ثبت احوال بزودی به اتمام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر صامعی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیر کل ثبت احوال خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه ثبت احوال کمترین تخلفات را در مراجعات مردمی دارد، اظهار داشت: سازمان ثبت احوال در بین تمام دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی رتبه نخست رضایتمندی مردم را کسب کرده است.

وی بیان داشت: طی چهار سال گذشته تعداد ۴۰ درصد از مدیران استانی سازمان مأمور خدمت از سازمان‌های دیگر بودند که آشنایی آن‌ها با سازمان حداقل دو سال زمان می‌برد.

مشاور عالی رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به بحث بازنگری قانون ثبت احوال، تبیین کرد: اجرای این قانون از سال ۷۳ آغاز و به‌زودی به اتمام می‌رسد.

صامعی با تأکید بر اینکه با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده همه مسؤولان می‌دانند که سازمان ثبت احوال غیر از نیروهای سازمانی مدیری نمی‌پذیرد، اضافه کرد: در حال حاضر در ستاد سازمان مأمور به خدمت از سازمان‌های دیگر نداریم و دو سه نفر باقی مانده نیز امسال تعیین تکلیف می‌شوند.

وی اعلام کرد: تاکنون نزدیک به ۵۴ میلیون نفر یعنی ۸۶.۵ درصد مردم برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کرده و همچنین تاکنون برای ۴۶ میلیون نفر کارت هوشمند صادر شده است.

مشاور عالی رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه بحث کارت هوشمند باید سال گذشته به اتمام می رسید که به دلیل برخی مشکلات موفق نشدیم، مطرح کرد: تعیین تکلیف شناسنامه‌های ممنوع‌الخدمات و افراد مجهول‌الهویه در مناطق مرزی از اقدامات این سازمان است.

صامعی با بیان اینکه یک انسان تربیت شده قرآنی همواره در حال مبارزه در عرصه‌های مختلف است، بیان داشت: مبارزه نخست از خود انسان آغاز می‌شود زیرا انسان تربیت شده قرآنی دروغ نمی‌گوید و حب مقام و منسب ندارد.

وی با اعلام اینکه در ابلاغ‌های جدید سازمان از سال ۹۵  توجه به کرامت انسانی همکاران مورد توجه قرار گرفته، بیان داشت: در محیط اداری اگر تهمت، افترا و دروغ باشد ذلت سازمانی بوده و رفاقت، صداقت و همدلی عزت برای یک تشکیلات است.

انتهای پیام/3403/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول