اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حضور 100 نفر دانشجو و کادر پزشکی در موکب حضرت رقیه(س) قزوین

مسؤول موکب حضرت رقیه(س) قزوین در کربلا گفت: موکب حضرت رقیه(س) قزوین با حضور 100 دانشجو و کادر پزشکی به زائرین اربعین خدمات ارائه می‌کند.

حضور 100 نفر دانشجو و کادر پزشکی در موکب حضرت رقیه(س) قزوین

سیدمحمدرضا بحرانی مسؤول موکب حضرت رقیه(س) قزوین در کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد مردمی اربعین استان قزوین در خصوص فعالیت‌های موکب حضرت رقیه(س) اظهار کرد: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تلاش همگانی برای انجام فعالیت‌های اربعین این موکب از سال ۹۶ آغاز به کار کرد.

مسئول موکب حضرت رقیه(س) قزوین در کربلا افزود: با بررسی‌های صورت گرفته تصمیم گرفته شد که در بخش خدمات بهداشتی و درمانی در فضای اربعین و کربلا ورود داشته باشیم که در همین راستا با تیم جهادی پزشکی رایزنی کرده و موکب خدمات درمانی و بهداشتی را ایجاد کردیم.

وی بیان کرد: ویزیت رایگان پزشکی همراه با دارو، همچنین خدمات پیراپزشکی، اورژانس، پرستاری، مامایی و دندانپزشکی از جمله خدماتی است که در جهت تسهیل رفاه حال زائرین در موکب حضرت رقیه ارائه می‌شود.

بحرانی با بیان اینکه شبکه ایجاد شده شامل ۱۰۰ نیروی دانشجویی و کادر پزشکی هستند، ادامه داد: سال ۹۶ و ۹۷ تنها این موکب در شهر کربلا برنامه‌ریزی شده بود اما برای امسال سه نقطه در نجف، کربلا و شهر مسیب طفلان مسلم شناسایی شده تا بتوانیم به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بپردازیم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول