اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آمریکا در مذاکره با ایران ناکام ماند

امام جمعه رودبار با اشاره به ناکامی آمریکا در مذاکره با مسؤولان کشور گفت: رئیس جمهور توطئه دشمن در مذاکره با آمریکا را نقش بر آب کرد.

آمریکا در مذاکره با ایران ناکام ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستات رودبار با تاکید بر دستگیری گنهکاران اظهار کرد: اگر فردی خطایی از او سر زد نباید بگوییم که فلانی یک گناه کرده باید از هستی ساقط شود، گنهکار را تحویل بگیریم تا گناهش و زمینه نافرمانی بیشتر نشود.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی بزرگ اربعین برای پاسداشت قیام امام حسین (ع) بیان کرد: بزرگ‌ترین اجتماع جهانی در اربعین امام حسین(ع) با حضور مردم اقصی نقاط جهان رقم می‌خورد.

امام جمعه شهرستان رودبار با بیان اینکه اربعین یک بیعت با سرور و سالار شهیدان، پیامبر و باری تعالی است، گفت: اربعین و راهپیمایی اربعین استمرار جبهه حق علیه باطل است و درس استقامت به همه می‌دهد.

سیدمحمدی با بیان اینکه موکب‌های مسیر پیاده‌روی اربعین با مشارکت و مساعدت مردم شکل گرفته است، افزود: از مردم می‌خواهیم در کنار موکب امام علی(ع) شهرستان رودبار در کربلا و موکب قافله عاشقی در خروجی گیلان شهر لوشان باشند و این مواکب را همراهی کنند.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی از همه هستی خود برای تامین امنیت می‌گذرد که نتیجه آن تقدیم ۱۳ هزار شهید به نظام اسلامی است.

امام جمعه رودبار با اشاره به ملاقات فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری گفت: در مجموعه‌های کشور هیچ نهادی مثل سپاه موفق نبوده است.

سیدمحمدی با بیان اینکه سپاه با انقلاب متولد شد، تصریح کرد: حضور مقتدرانه در درگیری‌های منافقین، صحنه‌های سرنوشت سازانقلاب، هشت سال دفاع مقدس، فتنه ۸۸، سیل، محرومیت زدایی، در کنار مستضعفان جهان بودن از نقش‌های سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به ناکامی آمریکا در مذاکره با مسؤولان کشور افزود: رئیس جمهور توطئه دشمن در مذاکره با آمریکا را نقش بر آب کرد.

امام جمعه رودبار با تسلیت ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: مراسم باشکوهی به مناسبت شهادت این امام همام روز یکشنبه همزمان با نماز ظهر و عصر در مصلی شهر رودبار برگزار می‌شود.

سیدمحمدی خواستار حضور مسؤولان در روستاها شد و گفت: مردم حداقل‌ها را از مسؤولان خواهانند نباید این خواسته‌ها را نیز دریغ کنیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول