اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اسامی اعضای کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مشخص شد

مسوول روابط عمومی شهرداری گرگان اسامی کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان را به صورت رسمی اعلام کرد.

اسامی اعضای کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آرش فولادیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان در خصوص آخرین وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان و اعضای کادر فنی تیم، اظهار کرد: بعد از انتخاب آقای مهران شاهین طبع به عنوان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تمرینات به صورت فشرده در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی اعضای کادر فنی با نظر آقای شاهین طبع استفاده شد و سعی شد بخش قابل توجهی از کادر از افراد بومی استفاده شود.

مسوول روابط عمومی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: «صالح مخدومی» و «ساعد کریمی» به عنوان دستیاران آقای شاهین طبع انتخاب شدند و کارشان را آغاز کردند.

فولادیان بیان کرد: «حسن لاچینی» به عنوان مربی بدنساز تیم انتخاب شد که از سابقه درخشانی در این حوزه نیز برخورار است و خوشان از قهرمانان دو و میدانی و ورزش‌های سه‌گانه هستند و سال‌های سال به عنوان مربی بدنساز تیم ملی بسکتبال کشورمان فعالیت کردند.

وی افزود: «اشکان بنی‌کمالی» که در تیم ملی نوجوانان وظیفه آنالیز را بر عهده دارند و بومی استان گلستان و شهر گرگان هستند به عنوان آنالیزور تیم بسکتبال شهرداری گرگان انتخاب شد.

مسوول روابط عمومی شهرداری گرگان در خصوص جذب بازیکنان خارجی برای تیم، تصریح کرد: به پیشنهاد آقای شاهین طبع در حال مذاکره با گزینه‌های پیشنهادی هستیم.

فولادیان در پاسخ به این سوال که برخی بر این اعتقادند تعداد بازیکنان بومی تیم کم است، تاکید کرد: من این موضوع را تائید نمی‌کنم چون اگر مروری به اسامی و تعداد جذب بازیکنان بومی دقت کنید به همین تعداد و ترکیب می‌رسید.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شهرداری گرگان در حوزه تیم بسکتبال بازیکن‌سازی و میدان دادن به بازیکنان جوان و با کیفیتی است که بتوانند با افزایش تجربه و سطح فنی بتوانند در آینده ستون محکمی برای بسکتبال گرگان باشند.

مسوول روابط عمومی شهرداری گرگان گفت: یکی از نکاتی که وجود دارد این است که در کنار این بازیکنان بومی که جذب شدند ما دو گزینه دیگر هم داشتیم که قصد عقد قرارداد با آنها را داشتیم که به هر ترتیب خودشان صلاح بر این دانستند امسال با تیم همکاری نداشته باشند.

وی در پایان از همه هواداران و رسانه‌ها درخواست کرد ضمن تداوم حمایت از تیم همانند سال گذشته کمک کنند که امسال نتیجه بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنیم.

گفتنی است، تیم بسکتبال شهرداری گرگان فصل گذشته با هدایت «حمیدرضا کلاسنگیانی» موفق شد به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور دست یابد.

لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور 15 تیم در آبان ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول