اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فاصله شناسایی و دستگیری مجرمان بسیار کم شده/ ناجا به دنبال برقراری آرامش در جامعه

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اکنون فاصله کشف و دستگیری به‌ شدت کاهش یافته است، با توجه به افزایش امکانات سخت‌‌افزاری و نیروی انتظامی خلأ بین شناسایی و دستگیری مجرمان به کمترین فاصله ممکن رسیده است.

فاصله شناسایی و دستگیری مجرمان بسیار کم شده/ ناجا به دنبال برقراری آرامش در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مهدی معصوم‌بیگی فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان پیرامون هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی هدفی جز برقراری آرامش در بین مردم ندارد، ناجا با فداکاری خود همواره به‌ دنبال برقراری نظم و آرامش در بین مردم عزیز بوده که در این راه نیز جان‌نثاری‌های زیادی انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان داد: در طی 6 ماه گذشته 63 باند سرقت با انجام فعالیت‌های مهندسی و هوشیاری عوامل ناجا شناسایی و دستگیر شدند، 30 درصد نسبت به سال گذشته آمار شناسایی و دستگیری سارقان در استان اصفهان افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش توان نیروی انتظامی ادامه داد: اکنون فاصله کشف و دستگیری به‌ شدت کاهش یافته است، با توجه به افزایش امکانات سخت‌‌افزاری و نیروی انتظامی خلأ بین شناسایی و دستگیری مجرمان به کمترین فاصله ممکن رسیده است.

معصوم‌بیگی اضافه کرد: 33 درصد از باندهای متلاشی شده در اصفهان مربوط به سارقان منازل بود همچنین نیروی انتظامی در حال برنامه‌ریزی و افتتاح پلیس امنیت اقتصادی است.

فرمانده انتظامی اصفهان با اشاره به حوادث رانندگی در استان اصفهان افزود: 437 جان‌باخته در جاده‌های استان آمار بدون دفاعی است اما امید داریم با فرهنگ‌سازی صحیح این آمار را در 6 ماه دوم سال کاهش دهیم، در مدت مشابه 10 درصد از فوتی‌های راکبان موتورسیکلت کاهش یافته که نشان‌دهنده این است که فرهنگ‌سازی در مسیر درستی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در سال جاری 23 تن مواد مخدر کشف کرد که نسبت به مدت مشابه با افزایش کشف در حوزه مواد مخدر مواجه بوده‌ایم، افزایش 711 درصدی کشف شیشه در استان زنگ خطری است برای جامعه و خانواده‌ها، باید بیان کنم که دام مواد مخدر صنعتی بسیار خطرناک است که ورود به این دام به آسانی انجام می‌شود اما خروجش سخت و نفس‌گیر است.

معصوم‌بیگی‌ در پایان اشاره داشت: شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در سال جاری 25 درصد افزایش داشته است که خود جای تأمل و افتخار دارد.

انتهای پیام/63107/ح30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول