اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

یک کشته و ۱۴مجروح حاصل ۱۰ فقره تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از وقوع ۱۰ فقره تصادف طی۲۴ ساعت گذشته در محورهای خراسان رضوی خبر داد و گفت: یک حادثه رانندگی در محور تربت حیدریه بعد از ملک آباد منجر به فوت یک نفر شد و این در حالی است که طی این مدت ۹ فقره تصادف جرحی نیز ۱۴ مصدوم بر جای گذاشته است.

یک کشته و ۱۴مجروح حاصل ۱۰ فقره تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته

سرهنگ هادی امیدوار در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد، با بیان اینکه خروجی مشهد به سمت بهشت رضا(ع) و فریمان پرحجم است، گفت: در مسیر چناران به مشهد و بالعکس نیز ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از وقوع ۱۰ فقره تصادف طی۲۴ ساعت گذشته در محورهای خراسان رضوی خبر داد و گفت: یک حادثه رانندگی در محور تربت حیدریه بعد از ملک آباد منجر به فوت یک نفر شد و این در حالی است که طی این مدت ۹ فقره تصادف جرحی، ۱۴ مصدوم بر جا گذاشته است.

امیدوار درباره جزئیات این تصادف منجر به فوت اظهار کرد: تصادف فوتی مربوط به واژگونی یک دستگاه خودروی ال ۹۰ بود که یک نفر از سرنشینان عقب خودرو به دلیل نبستن کمربند ایمنی به بیرون پرتاب و کشته شد؛ علت حادثه نیز عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در مسیرهای اصلی بزرگراهی خراسان رضوی، ترافیک عادی و روان است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروز مسابقه فوتبال بین دو تیم شهرخودرو و پرسپولیس در مشهد برگزار می‌شود، تمهیدات ترافیکی لازم را در نظر گرفته‌ایم، نیروهای پلیس راهور در محورهای منتهی به مشهد مستقر شده اند و در صورت نیاز با محدودیت هایی مانند منع تردد کامیونها، ترافیک را مدیریت می‌کنیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول