اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ناجا محبوبترین نیروی پلیس دنیاست

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یک نیروی مقتدر مردمی ، ولایی و الهی است که بیشترین میزان محبوبیت مردمی در بین پلیس دنیا را دارد.

ناجا  محبوبترین نیروی پلیس دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری عصر امروز در جمع فرماندهان انتظامی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهر بوشهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: در هر جامعه‌ای که نظم و امنیت پیشرفت داشته باشد، توسعه، امید به آینده و ارتباط خوب اجتماعی و آرامش خاطر وجود خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: اگر در یک جامعه نظم و امنیت وجود نداشت، پیشرفت، کسب و کار و آرامش وجود نخواهد داشت، چون  جامعه دچار بیماری ناامنی شده است.

وی با بیان اینکه به صورت قاطعانه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محبوب‌ترین نیروی پلیس در جهان است، گفت: این نیروی مردمی و الهی در نظام اسلامی در سایه ولایت و در راستای اندیشه‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد.

صفایی‌بوشهری خاطرنشان کرد:  مایه سرفرازی و امیدواری ما هست که در بعضی از شاخص‌های امنیتی و انتظامی خوشبختانه در کشور از استان‌های برتر و توانمند هستیم که نشان از تلاش و کوشش شما مجاهدان فی‌ سبیل‌الله است.

در ادامه  فرمانده انتظامی استان بوشهر با ارائه گزارشی از عملکرد فرماندهی انتظامی استان در طول یک سال گذشته پرداخت و گفت: ما سرباز ولایت‌فقیه هستیم، چه در این لباس خدمت‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم چه در لباسی دیگر، هر کجا باشیم وابستگی ما به دین و روحانیت از بین نمی‌رود.

کاهش 37 درصدی وقوع سرقت

سردار خلیل واعظی در خصوص اقدامات فرهنگی فرماندهی انتظامی، بیان کرد: در راستای تعالی رفتار کارکنان پلیس در کلانتری‌ها و مراکز خدماتی، از ابتدای امسال تا کنون 470 نفر از همکاران ما در در دوره‌های نسیم معرفت شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از اول سال جاری 218 نفر از همکاران را به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و کربلای معلی اعزام شده اند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون 475 جلسه قرآنی توسط روحانیت معظم و افسران عقیدتی سیاسی در سطح یگان‌ها انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان در ارتباط با اجرای بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در ماه‌های گذشته همکاران ما  به صورت خاص و ویژه مشغول فعالیت  هستند، و در این زمینه مقاله‌های مختلف ارائه و اقدامات عملی در حوزه نیروی انتظامی انجام شده است.

وی با اشاره به بخشی از وضعیت امنیتی استان گفت: در بحث سرقت‌ها از ابتدای سال با ضربه زدن به باندها و دستگیری سارقان و اقدامات پیشگیرانه  تاکنون 37 درصد کاهش وقوع سرقت‌ها را شاهد بودیم، و در 6 ماه گذشته پلیس مبارزه با موادمخدر موفق شده است چهار تن و 330 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول