اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

همدان پایلوت کشوری در اجرای برنامه‌های فرهنگی اربعین

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: همدان پایلوت کشوری در اجرای برنامه‌های فرهنگی در اربعین حسینی انتخاب شده است.

همدان پایلوت کشوری در اجرای برنامه‌های فرهنگی اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام ابوالحسین کیهانی ظهر امروز در نشست خبری ستاد اربعین‌ حسینی، به فعالیت کمیته فرهنگی در ستاد پرداخت و اظهار کرد: خوشبختانه چند کار شاخص فرهنگی در استان انجام می‌شود و در این زمینه همدان پایلوت کشوری شناخته است.

وی بیان کرد: ایام اربعین غرفه‌های فرهنگی راه‌اندازی شده‌ و 24 ساعت طلبه‌ها در آنجا به بیان مسائل زیارت امام حسین(ع) و موضوعات فرهنگی، آسیب‌ها و... می‌پردازند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه طلاب آموزش‌دیده در مواقع استراحت و توقف زائران وارد اتوبوس‌ها شده و این مسائل را مطرح می‌کنند افزود: پیوست فرهنگی خواهیم داشت تا آسیب‌ها، تهدیدها و فرصت‌های زوار بررسی و نقاط ضعف در آینده تبدیل به فرصت شود.

وی گفت: برخی زوار در خانه‌های عراقی اقامت زیادی دارند یا اینکه مکرر درخواست طعام می‌کنند که می‌خواهیم در این زمینه فرهنگ‌سازی صورت گیرد و نکاتی گوشزد شود.

کیهانی با بیان اینکه اپیکیشن «خادم‌یار» راه‌اندازی شده که 12 روز مانده به اربعین فعال می‌شود عنوان کرد: افراد با شماره‌گیری 0813138 هر نوع سوالی را داشته باشند پاسخگو هستیم.

وی از برگزاری مراسم بازماندگان اربعین در روز اربعین در همدان خبر داد و افزود: حرکت از میدان امام(ره) آغاز می‌شود و به سمت امامزاده عبدالله(ع) و اقامه نماز ختم خواهد شد.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول