اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ناجا به‌خوبی امنیت زائران اربعین را فراهم کرده است

وزیر کشور در خصوص مراسم اربعین حسینی و تأمین امنیت زائران این رویداد بزرگ، گفت: یکی از موضوعاتی که مسئولیت آن در سال های اخیر به نیروی انتظامی واگذار شده، اربعین است که به خوبی امنیت زائران را فراهم کرده است.

ناجا به‌خوبی امنیت زائران اربعین را فراهم کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه مراسم غبارروبی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز و ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای ناجا، اظهار داشت: اقدامات نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف از جمله امنیت داخلی، راهنمایی و رانندگی، مرزبانی و در کلیه خدمات و تسهیلاتی که به مردم ارائه می دهد، مناسب و مطلوب است.

وی ادامه داد: مردم باید قدردان زحمات کارکنان نیروی انتظامی باشند چرا که این نیرو تلاش می‌کند تا موجبات رضایتمندی مردم را در عمل فراهم کند.

 وزیر کشور در خصوص مراسم اربعین حسینی و تأمین امنیت زائران این رویداد بزرگ نیز گفت: یکی از موضوعاتی که مسئولیت آن در سال‌های اخیر به نیروی انتظامی واگذار شده، اربعین است که به خوبی امنیت زائران را فراهم کرده است.

رحمانی فضلی گفت: نیروی انتظامی از مرحله صدور گذرنامه تا انجام اقدامات روادید و مباحث مربوط به راهنمایی ورانندگی و امنیت زائران اربعین حسینی را بر عهده دارد.

او افزود: در هر حال جابجا کردن 3 میلیون زائر و انجام اقدامات مربوط به آنان مسائل و مشکلات خاص خودش را دارد و نیروی انتظامی دستگاهی است که این وظیفه خطیر را برعهده داشته و تا کنون به خوبی از عهده آن برآمده است.

وزیر کشور در پایان تصریح کرد: امیدواریم که مردم قدردان زحمات و تلاش‌هاسی شبانه روزی ناجا باشند و خود کارکنان خدوم نیروی انتظامی نیز قدردان این جایگاه خود باشند، چرا که به انقلاب خدمت می کنند و زیر مجموعه رهبر معظم انقلاب هستند.

به گزارش فارس، رحمانی فضلی در دومین روز سفر به فارس به زیارت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) رفت.

وزیر کشور پس از غبار روبی و زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) با آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول