اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

2 فوتی و 60 مصدوم در فصل گردو چینی در استان آذربایجان شرقی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از 2 فوتی و 60 مصدوم در فصل گردو چینی در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

2 فوتی و 60 مصدوم در فصل گردو چینی در استان آذربایجان شرقی

 فرزاد رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در فصل برداشت گردو به دنبال سقوط از درخت دو نفر جان باخته و 60 نفر هم راهی بیمارستان شده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت رعایت مسائل ایمنی  برای گردوتکان‌ها افزود: همه ساله در این فصل بر اثر سقوط افرادی که مبادرت به گردو چینی می کنند شاهد حوادث و مصدومیت هایی هستیم که متاسفانه تا امروز در استان  دو نفر بر اثر سقوط از درخت گردو فوت کرده و شصت نفر دچار صدمات متعدد اندام و سقون فقرات و ضربه به سر شده‌اند.

رحمانی با تاکید براینکه افراد دچار سابقه فشارخون و دیابت بیشتر مراقب حوادث مشابه باشند افزود: افرادیکه سابقه مصرف داروهای فشارخون و یا مغز و اعصاب و یا دیابت دارند از رفتن به بالای درخت خودداری کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: استفاده از کلاه ایمنی،کفش مناسب،کمربندمهاری و تجهیزات و نردبان‌های مناسب  از شدت حوادث احتمالی خواهد کاست.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول