اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مشق نیکوکاری دانش‌آموزان مازندرانی برای 9 هزار همکلاسی

دانش‌‌آموزان مازندرانی امسال هم همچون گذشته با شروع جشن عاطفه‌ها مشق احسان کردند و کمک‌های خود را برای 9 هزار دانش‌آموز و دانشجوی زیرپوشش این نهاد روانه کردند.

مشق نیکوکاری دانش‌آموزان مازندرانی برای 9 هزار همکلاسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، مدیرکل کمیته امداد خمینی مازندران روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدرسه شهید بخشنده روستای رکاوند بهشهر گفت: تلاش برای رفع نیازها و توسعه احسان و نیکوکاری از برنامه‌های مهمی است که توسط کمیته امداد امام خمینی انجام می‌شود.

رضا نوروزی با اعلام اینکه باید احسان و انفاق از کودکی در بین فرزندان و دانش‌آموزان نهادینه شود؛ اظهار کرد: کمیته امداد خمینی تلاش دارد تا با برگزاری این مراسم‌ها در واقع فرهنگ احسان را در جامعه نهادینه کند.

وی افزود: سال گذشته 35 میلیارد ریال در جشن عاطفه‌ها در استان مازندران جمع‌آوری و در بین دانش‌آموزان نیازمند این نهاد توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد خمینی مازندران گفت: انتظار است که امسال 40 میلیارد ریال در جشن عاطفه‌های مازندران جمع‌آوری شود.

 

نوروزی همچنین با اشاره به افتتاح دو واحد مسکونی ایتام دانش‌آموز در روستای رکاوند بهشهر یادآور شد: این دو واحد از مسکن ایتام دانش‌آموز در راستای طرح " دوشنبه‌های پر مهر" در مازندران اجرایی شد که طی آن با کمک آموزش و پرورش، امداد و خیران برای دانش‌اموزان ایتام کمک مسکن، تحصیلی و درمان تهیه می‌شود.

وی ادامه داد: با ساخت این دو واحد مسکونی، دو تن از دانش‌آموزان یتیم ما در این روستا از نعمت سرپناه برخوردار شدند.

ابراهیم اسدی، مدیر کمیته امداد خمینی بهشهر هم گفت: برای هر یک از این دو واحد مسکونی دانش‌آموزان ایتام 120 میلیون تومان از محل کمک‌های امداد، آموزش و پرورش، بندر امیرآباد و زمین اهدایی خیر هزینه شده است.

انتهای پیام/86002/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول