اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

صبحگاه مشترک دانش آموزان قرآنی در شهرستان ابرکوه + تصاویر

صبحگاه مشترک دانش آموزان مدارس بشارت و قرآن آموزان مهد قرآن تحت نظارت بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین (ع)، همراه با نواختن زنگ قرآن، ایثار و شهادت برگزار شد.

صبحگاه مشترک دانش آموزان قرآنی در شهرستان ابرکوه + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، صبح امروز صبحگاه مشترک دانش آموزان مدارس بشارت و قرآن آموزان مهد قرآن از زیرمجموعه‌های بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین (ع) با حضور فرماندار، امام‌جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر و سایر مسئولین شهرستان شد.

 

در این آیین محمد کاظمی نسب اظهار کرد: بنیاد امیرالمؤمنین (ع) مکان مقدسی است که به لحاظ مسائل اخلاقی و تربیتی کامل بوده و مکان آموزشی مناسبی را در حوزه درسی، علوم قرآنی و مبانی اسلامی برای دانش آموزان فراهم می‌کند.

کاظمی نسب خاطرنشان کرد: امید است مدیران و معلمان این مجموعه به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع قرآنی کشور که بسیار کارآمد و نامی است، با هدایت خوب دانش آموزان را به اخلاق قرآنی، اهداف و رسالت تربیت اسلامی متخلق کرده و به نحو مطلوب به ثمر برسانند.

فرماندار ابرکوه در خاتمه ضمن تقدیر از هیئت‌مدیره مجموعه نامبرده و همچنین خیّرین قرآنی، اذعان کرد: مجموعه آموزش‌وپرورش با تمامی محدودیت‌ها سال تحصیلی را به خوبی آغاز کرده و امید است با حمایت خانواده‌ها و اولیاء، این سال را به پایان برساند.

 

در ادامه حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ضمن تبریک سال تحصیلی به دانش آموزان و مربیان مدرسه، با زبانی قابل فهم برای کودکان، آنان را به خواندن نماز، تمرین روزه‌داری، احترام به والدین توصیه و تشویق کرد.

حجت‌الاسلام حسینی خطاب به کودکان و نونهالان قرآن آموز اذعان کرد: بهترین دوستان شما، اول خداوند، بعد پدر و مادر و سپس معلمان هستند که باید قدردان تلاش‌های آنان بوده و در همه حال احترام گذاشتن به این دوستان را یکی از مهم‌ترین امور قلمداد کنید.

امام‌جمعه ابرکوه همچنین دانش آموزان را به درس خواندن و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ توصیه کرد و افزود: با آغاز ماه صفر شما دانش آموزان باید پیرامون واقعه کربلا، نحوه اسارت اهل‌بیت امام حسین (ع)، اربعین حسینی و شناختن یزید و ... از والدین و معلمان خود پرسش کنید و بتوانید امروز راه حق را از راه کفر و باطل تشخیص دهید.

گفتنی است در پایان این مراسم زنگ قرآن، ایثار و شهادت نیز نواخته شد.

 

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول