اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اقدامات بر زمین‌مانده بسیاری برای رسیدن قشم به جایگاه واقعی وجود دارد

امام جمعه قشم گفت: برای رسیدن قشم به جایگاه واقعی، اقدامات بر زمین مانده بسیاری وجود دارد.

اقدامات بر زمین‌مانده بسیاری برای رسیدن قشم به جایگاه واقعی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام والمسلیمن میثم تارم صبح امروز در نشست شورای اداری این شهرستان که با حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور در حال برگزاری است، اظهار داشت: برای رسیدن قشم به جایگاه واقعی، اقدامات بر زمین مانده بسیاری وجود دارد.

وی با بیان اینکه بواسطه وجود اقوام مختلف می‌توان قشم را ایران کوچک دانست، افزود: مردم این جزیره برای همگان نماد وحدت هستند.

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه ملاک مردم قشم مبانی اسلامی و رهنمودهای رهبری است، ادامه داد: مسوولان باید روند محرومیت‌زدایی از این جزیره را تسریع کنند.

موضع‌گیری‌های رییس قوه قضائیه مبنی بر مباره جدی با مفسدین و اخلالگران اقتصادی شایسته تقدیر است و امیدواریم سفر وی به هرمزگان منشاء برکت باشد.

لزوم محرومیت‌زدایی در مناطق مرزی مبنی بر عدالت‌گستری 

امام جمعه اهل سنت قشم نیز در این نشست اظهار داشت: قشم نماد صمیمیت و وحدت و یکپارچگی بین مردم و مسوولان و شیعه و اهل سنت است.

شیخ عبدالرحیم خطیبی با اشاره به حضور پررنگ اهل سنت در مناطق مرزی کشور، بیان کرد: از این رو می‌توان اهل سنت را لایه حفاظتی و سپر کشور به شمار آورد.

وی خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی از این مناطق و توجه به بیانه گام دوم انقلاب مبنی بر عدالت گستری می‌تواند امید و انسجام را در این مناطق تقویت کند.

امام جمعه اهل سنت قشم گفت: امید کلید عبور از مشکلات است و عدالت از مهم‌ترین مولفه‌های امیدبخشی است.

خطیبی با بیان اینکه این عدالت مستلزم نظارت محسوس و نامحسوس از سوی قوه قضائیه و شنیدن درد مردم دارد، ادامه داد: وجود مناطق آزاد با قوانین ویژه می‌تواند سبب ایجاد مشکلاتی شود که باید مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول