اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آتش‌نشانان مظلوم اما محبوب مردم هستند

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه قشر آتش‌نشان از جمله اقشار مظلوم جامعه هستند، گفت: اما در میان مردم آتش‌نشانان بسیار محبوب هستند.

آتش‌نشانان مظلوم اما محبوب مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی در دیدار رئیس و پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام نفس کار کردن به عنوان یک ارزش اجتماعی و البته معنوی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: این کار کردن وقتی در مسیر درست و به ویژه در خدمت‌رسانی به مردم قرار می‌گیرد ارزش مضاعف و معنویت بیشتری را نیز تصاحب می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم در لباس مقدس آتش‌نشانی یکی از خدمات برجسته و ایثارگونه است، افزود: همه مردم صحنه‌های رشادت و فداکاری شما در نجات جان هموطنان و رفع خطر از مردم به یاد دارند و شما آتش‌نشان‌ها را پشت گرمی خود برای ایجاد ایمنی و رفع خطرهای احتمالی می‌دانند.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه متاسفانه آتش‌نشانان فداکار و ایثارگر ما عموما در جامعه در مظلومیت و بی‌توجهی به سر می‌برند، خاطرنشان کرد: البته این قشر مظلوم در دل‌های مردم جای داشته و در اذهان عمومی بسیار محبوب و دوست‌داشتنی هستند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت‌ها و راهنمایی امام جمعه این شهرستان نسبت به پرسنل و مدیریت این سازمان، ادامه داد: این نگاه ویژه و مهربانانه مسوولان شهرستان به ویژه شما به عنوان جایگاه متصل به ولایت برای همه ما ارزشمند است.

سیدسجاد حسینی با اشاره به اینکه با کمک و همیاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس در یکی دو سال اخیر توسعه نسبی در ناوگان آتش‌نشانی و توسعه تجهیزات رخ داده است، گفت: از این بابت از شهردار و اعضای شورای شهر و البته فرماندار و اعضای کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیز تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه حجم گسترده ماموریت‌ها و فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و فرسوده بودن بخشی از بافت شهری که امکان عبور و مرور و دسترسی را به برخی از نقاط سخت می‌کند نیازمند توسعه بیشتر تجهیزات هستیم، تصریح کرد: آن‌چه در توان شهرستان بوده است به عنوان کمک تزریق شده و نیازمند حمایت‌های استانی و کشوری هستیم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول