اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

«کمپ کارآفرینی گردشگری» در یزد برگزار می‌شود

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جوادالائمه یزد گفت: کمپ کارآفرینی گردشگری در یزد برگزار می‌شود.

«کمپ کارآفرینی گردشگری» در یزد برگزار می‌شود

مجید سفید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از یزد، با اشاره به برگزاری اولین کمپ کارآفرینی گردشگری در یزد گفت: این طرح در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اشتغال و توسعه کارآفرینی برگزار می‌شود.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جوادالائمه یزد با بیان اینکه طرح کمپ کارآفرینی به منظور تشویق و ترویج فرهنگ ایده‌ پردازی و خلاقیت، شناسایی و حمایت از ایده‌های نو، توسعه تفکر به کارگیری علوم و فناوری و آموخته‌های دانشگاهی در راستای تولید ثروت راه اندازی شده است تصریح کرد: آشنایی با چگونگی جلب سرمایه و تأمین منابع مالی جهت توسعه کارآفرینی، مل مؤثر صاحبان ایده، دانشگاه و سرمایه‌گذار در جهت تکمیل چرخه تبدیل ایده به کسب و کار، با توجه به ظرفیت‌های بومی هر استان و همچنین آشنایی دانشجویان با موضوع چگونگی راه‌اندازی یک کسب و کار دنبال می‌شود که امیدوار هستیم در استان یزد نیز بتوانیم به این اهداف دست یابیم.

وی این طرح را یک رویداد علمی فشرده سه روز عنوان و خاطرنشان کرد: اولین کمپ گردشگری استان یزد در روز چهارشنبه 22 آبان ماه شروع و جمعه 24 این ماه به کار خود پایان می‌دهد.

سفید در پایان محورهای اولین کمپ گردشگری استان یزد را گردشگری و خلاقیت، تحرک، توسعه پایدار، میراث فرهنگی و توسعه شهری و روستایی، ورزش، منابع طبیعی، فناوری‌های نوین، سلامت، جامعه محلی، صنایع دستی، بازاریابی و مذهب عنوان و ثبت نام برای شرکت در این طرح را از طریق مراجعه به سایت camp.uast.ac.ir اشاره کرد.

انتهای پیام/90009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول