اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

70 درصد تخفیف بیمه بدنه ویژه زائران اربعین

در سفر اربعین امسال مرکوری بیمه بدنه هوشمند سفر، آماده ارائه خدمات بیمه بدنه هوشمند با 70 درصد تخفیف به زائران است تا سفری آسوده داشته باشند.

70 درصد تخفیف بیمه بدنه ویژه زائران اربعین

همزمان با اربعین امسال تعداد زیادی از عزاداران حسینی عازم کربلا می‌شوند تا در روز اربعین در کربلا باشند. زانرانی که قصد دارند با خودروهای شخصی خود سفر کنند، می‌توانند خودروهای خود را لب مرز پارک کنند و وارد خاک عراق شوند. در لب مرز پارکینگ‌هایی برای زائران تعبیه شده است تا خودروهای خود را در این پارکینگ‌ها پارک کنند.

 

انجام سفر با خودرو شخصی نگرانی‌های خاص خود را دارد که یکی از این‌ها آسیب‌ها و تصادف احتمالی در طول سفر است. علاوه بر این، زمانی که زائران خودروهای خود را در مرز عراق پارک می‌کنند ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی یا دلایل دیگر خودروهای آن‌ها آسیب ببینند. زائران با چنین مسائلی ممکن است روبرو ‌شوند؛ همان طور که در سال‌های گذشته نیز با این گونه مشکلات دست و پنجه نرم کرده‌اند. این مسائل باعث شده است که زائران در طول سفر به سمت عراق و تا بازگشت به مرز ایران، دائما نگران وسیله نقلیه خود باشند که اتفاقی برایش رخ نداده باشد. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود که زائران قبل از رفتن به سفر، حتما وسیله نقلیه خود را بیمه بدنه کنند تا در طول سفر نگران خودرو خود نباشند. با بیمه بدنه کوتاه مدت می‌توان این مشکل را حل کرد.

با نزدیک شدن به ایام اربعین و شمارش معکوس برای سفر به کربلا، مرکوری بیمه بدنه هوشمند سفر آماده ارائه خدمات به زائران محترم در بزرگترین تجمع بشری است. بدین منظور مرکوری با توجه به اینکه بسیاری از افراد در این ایام نگران خودروی خود در مسیر کربلا هستند و همچنین توانایی مالی برای پرداخت هزینه بیمه بدنه بلندمدت را برای وسیله نقلیه خود ندارند، برای رفاه حال زائران این امکان را فراهم کرده است که به مناسبت اربعین حسینی خودروی زائران را بیمه کنند تا بتوانند با خیال راحت به سفر بروند. مرکوری با ارائه 70 درصد تخفیف بیمه بدنه بر روی تمام بیمه‌نامه‌ها این امکان را فراهم کرده است تا در طول مدت سفر (5، 15 و 30 روز) خودروی خود را فقط با ارسال تصاویر خودرو از طریق اپلیکیشن و بدون مراجعه حضوری بیمه بدنه کنند. این بیمه از طریق شرکت بیمه کوثر صادر می‌شود.

زائران محترم می‌توانند با کمترین هزینه‌ ممکن خودرو خود را بیمه بدنه کنند و خیالشان از جهت وسیله نقلیه‌شان آسوده باشد. به عنوان مثال شما با پرداخت فقط 10 هزار تومان می‌توانید خودرو پراید را در مسیر رفت و برگشت از مبدا تهران به مقصد پایانه مرز مهران بیمه بدنه کنید.

زائران گرامی می‌توانند اپلیکیشن بیمه بدنه مرکوری را از بازار و گوگل‌پلی دانلود کنند. زائرانی که از تلفن‌های موبایل با سیستم عامل آی‌او‌اس استفاده می‌کنند نیز می‌تواند به صورت مستقیم از سایت اپلیکیشن را دانلود کنند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مرکوری مراجعه کنند.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول