اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

توسعه امکانات آتش نشانی در شهرک صنعتی شکوهیه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: در شهرک صنعتی شکوهیه یک ایستگاه آتش نشانی داریم و به دنبال ایجاد دو ایستگاه آتش نشانی دیگر در این شهرک هستیم.

توسعه امکانات آتش نشانی در شهرک صنعتی شکوهیه

اسرافیل شعاعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با ا اشاره به طرح ایجاد شهرک تخصصی سرمایه گذاری خارجی در استان قم اظهار کرد: مصوب شده بود که شرکت شهرک‌های صنعتی استان، ایجاد این شهرک را در شهرک الغدیر بررسی کند و نتیجه مطالعات آن را به گروه تسهیل ارائه کند.

وی ادامه داد: به دنبال استفاده از ظرفیت‌های خالی در شهرک‌های صنعتی استان قم برای توسعه‌های جدید هستیم و پس از آن در میان مدت و بلندمدت به دنبال ایجاد نواحی و شهرک‌های تخصصی در استان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: در شهرک صنعتی شکوهیه یک ایستگاه آتش نشانی داریم و به دنبال ایجاد دو ایستگاه آتش نشانی دیگر در این شهرک هستیم، همچنین برنامه تجهیز آنش نشانی منطقه شکوهیه به امکانات جدید را در دستور کار داریم.

شعاعی خاطرنشان کرد: با تشدید نظارت بر واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان قم، تعداد آتش سوزی‌ها در این واحدها کاهش می‌باید و اثر این اقدامات در آینده مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/78004*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول