اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

جزئیات صدور برگ تردد برای اربعین/ افزایش ساعات کار«پلیس+۱۰»

رئیس پلیس گذرنامه جزئیات صدور برگ تردد اربعین را تشریح کرد و گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد متقاضیان برای شرکت در پیاده روی اربعین، چاپ برگ تردد اربعین در دستور کار قرار گرفته است.

جزئیات صدور برگ تردد برای اربعین/ افزایش ساعات کار«پلیس+۱۰»

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ سید محمدرضا طبایی رئیس پلیس گذرنامه ناجا در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین جزئیات برگ تردد اربعین اظهار داشت: از روز گذشته کار صدور برگ تردد اربعین آغاز شده است.

وی به جزئیات این برگ تردد پرداخت و تصریح کرد: اگر متقاضی به پلیس + ۱۰ مراجعه و عنوان کند که درخواست صدور گذرنامه برای خروج از کشور را دارد از وی پرسیده می شود که مقصدش کجاست؛ اگر مقصدش کشوری جز عراق باشد با دریافت هزینه گذرنامه، گذرنامه اش صادر و ارسال می‌شود اما اگر متقاضی دریافت گذرنامه بخواهد به اربعین برود درخواستش در فایل اربعین درج و به صورت رایگان برایش صادر و پست می شود اما پول گذرنامه را از وی گرفته و گذرنامه بعد از ایام اربعین چاپ و ارسال خواهد شد.

رئیس‌ پلیس گذرنامه ناجا با بیان این مطلب که چاپ گذرنامه موقت یا همان برگ تردد اربعین کمتر از یک هفته به طول می انجامد به افزایش ساعت کار گذرنامه ها و دفاتر پلیس+ ۱۰ تا ساعت ۲۰ پرداخت و گفت: در چند روز آینده تراکم جمعیت را داریم و انشاءالله بعد از آن سهولت و تسریع در کارها را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بسیار زیاد متقاضیان برای شرکت در پیاده روی اربعین، چاپ برگ تردد اربعین در دستور کار قرار گرفته است. وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص حداقل اعتبار گذرنامه برای خروج از کشور و شرکت در اربعین حسینی اعلام کرد: گذرنامه ها چه سه و چه ۶ ماه اعتبار داشته باشند برای خروج منعی ندارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول