اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

سلیمی: برنامه‌ریزی برای قرارگیری دانشگاه علامه در مسیر اکوسیستم فناوری

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: به دنبال این هستیم که دانشگاه علامه در یک اکوسیستم فناوری و کار آفرینی قرار گیرد.

سلیمی: برنامه‌ریزی برای قرارگیری دانشگاه علامه در مسیر اکوسیستم فناوری

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی صبح امروز در جلسه شورای این دانشگاه که با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: طرح جامع دانشگاه علامه این است که در هر دانشکده ما یک مرکز نو آوری داشته باشیم که برای این هدف نیازمند کمک مالی  هستیم البته تاکنون 
مورد حمایت کامل معاونت ریاست جمهوری در برنامه های مختلف بوده‌ایم.
وی افزود: در حال حاضر دانشگاه علامه با توجه به راه اندازی و شروع به کار مرکز رشد شماره ۲ این دانشگاه به کمک مالی برای واردات تجهیزات نیاز دارد.
سلیمی تصریح کرد: امروز احتیاج داریم طرح های دانشجویی مورد حمایت قرار گیرد تا با ایده آنها بتوانیم کارآفرینی و مهارت افزایی را گسترش دهیم در واقع مسیر حرکت ما برای
تبدیل شدن به یک دانشگاه مغز است که گام های خوبی تا کنون در این رابطه برداشته ایم این در حالی است که نگران هستیم در گام اول در رسیدن به نقطه هدف متوقف شویم.

سلیمی در مراسم افتتاحیه مرکز رشد شماره 2 دانشگاه علامه طباطبایی گفت : ما علاوه بر مرکز رشد شماره یک که در میدان ونک فعالیت می کند، امروز با راه اندازی مرکز رشد شماره ۲به دنبال این هستیم که  دانشگاه در یک اکوسیستم فناوری و کار آفرینی قرار گیرد تا به کسب ثروت برسیم.

وی افزود: ما تنها دانشگاهی هستیم که تمام دانشجویان علاوه بر تحصیل یک دوره رایگان مهارتی می بینند در واقع باید بگویم سالی 5هزار نفر از دانشجو ما  دوره آموزشی مهارتی را در زمینه بازار کار می گذرانند که تاکنون با استقبال بی نظیری روبه رو بوده است. 
سلیمه اضافه کرد: مرکز رشد شماره 3 با گرایش تعلیم و تربیت رو طراحی کردیم که امیدوارم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک آن را راه اندازی کنیم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول