اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی شرکت آب و فاضلاب ملایر

فرماندار ملایر از افتتاح و راه‌اندازی نیروگاه برق خورشیدی ساختمان مرکزی شرکت آب و فاضلاب ملایر با قابلیت تولید ۱۰ کیلو وات برق خبر داد.

راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی شرکت آب و فاضلاب ملایر

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از ملایر، قدرت‌الله ولدی ظهر امروز در جمع کارکنان شرکت آب و فاضلاب ملایر با اشاره به اینکه در راستای سند راهبردی استان اقدامات خوبی در حال انجام است اظهار کرد: در شهرستان ملایر و در حوزه اقتصاد مقاومتی باید گام‌های بلند و اساسی برداشته شود، باید تلاش کنیم از استان و از مرکز اعتبار مناسب برای اتمام شبکه فاضلاب ملایر جذب شود.

وی ادامه داد: پروژه تصفیه‌خانه سد کلان و انتقال آب به شهر ملایر باید سریع‌تر به اتمام برسد تا در زمینه آب‌رسانی به مردم ملایر مشکلی نداشته باشیم.

فرماندار ملایر اضافه کرد: کارهای مناسبی با وجود اعتبارات محدود انجام شده اما اینها کافی نیست و باید تلاش‌ها را بیشتر و جهادی کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ملایر نیز ضمن گفت: نیروگاه برق خورشیدی ساختمان مرکزی شرکت آب و فاضلاب ملایر در راستای  سند راهبردی استان و جزو برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است که برای نخستین بار در شهرستان ملایر انجام شد.

یاسین جوکار با اشاره به بخشنامه اداره برق در راستای کاهش مصرف 20 درصدی برق ادارات دولتی افزود: نیروگاه برق خورشیدی با قابلیت تولید 10 کیلووات برق با اعتباری بالغ بر 170 میلیون تومان از منابع شرکت انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا هزینه مصرفی برق تا 50 درصد کاهش پیدا می‌کند گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای طرح اقتصاد مقاومتی کاهش هزینه‌ها را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ملایر در ادامه اقدامات این شرکت در سال جاری اشاره کرد و افزود: اجرای پنج کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرستان از جمله برنامه‌های ماست که در این زمینه تاکنون 2.5 کیلومتر انجام شده و تا پایان سال نیز 2.5 کیلومتر دیگر انجام خواهد شد.

وی اعتبار هزینه شده برای این میزان شبکه جمع‌آوری فاضلاب را 1.5 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: تاکنون ۳۵ درصد شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرستان ملایر انجام شده است.

جوکار با بیان اینکه پنج شهر ملایر، جوکار، سامن، زنگنه و ازندریان شهرستان ملایر دارای ساختمان شرکت آب هستند گفت: سال گذشته ساختمان شهر زنگنه و امسال ساختمان شهر جوکار افتتاح شد.

انتهای پیام/89013/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول