اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

رزمایش «مدیریت بحران آب و برق جنوب غرب کشور» به میزبانی استان ایلام برگزار شد

رزمایش «مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق منطقه جنوب غرب کشور» با حضور چهار استان ایلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان در محل سد و نیروگاه سیمره برگزار شد.

رزمایش «مدیریت بحران آب و برق جنوب غرب کشور» به میزبانی استان ایلام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، رزمایش مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق منطقه جنوب غرب کشور با حضور چهار استان ایلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان در محل سد و نیروگاه سیمره در حال برگزاری است.

مظاهری رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان ایلام صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش تمرینی آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق با حضور چهار استان ایلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان از امروز تا فردا برگزار شده است.

وی افزود: این رزمایش در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو و با هدف هماهنگی و تمرین شرایط بحرانی اجرایی می‌شود.

رئیس شورای انسجام‌بخشی صنعت آب و برق استان ایلام با بیان اینکه حفاظت از زیر ساخت‌های حیاتی در مواقع بحران و حساس و استمرار خدامت ضروری از اهداف برگزاری این رزمایش است، تصریح کرد: اجرای این مانور به تقویت نیروهای عملیاتی صنعت آب و برق در مواقع ضروری کمک خواهد کرد.

مظاهری یادآور شد: انجام مانورهای مشترک با استان‌های دیگر باعث هم افزایی دانشی و افزایش آمادگی نیروها در شرایط حساس و بحرانی و همچنین استفاده از توان شرکت‌های تابعه وزارت نیرو دراستان‌های هم جوار می‌شود.

وی با مهم دانستن نقش آموزش در مقابله موثر با شرایط ضروری خاطرنشان کرد: در این راستا کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مختلف مانند چگونگی پیشگیری و کنترل حوادث و مخاطرات طبیعی، مدیریت بحران، بهداشت و تدوین سناریوهای عملیاتی برای کنترل حوادث، تمرین مانور و شبیه‌سازی در زمینه حوادث برگزار می‌شود.

در این رزمایش تجهیزات و ماشین آلات شرکت‌های حوزه صنعت آب و برق که برای شرایط بحرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند در محل استقرار یافته اند.

گفتنی است، ارزیابی کمی و کیفی این رزمایش توسط ناظران معرفی شده از سوی وزارت نیرو انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/9708/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول