اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

شهرستان‌های معین خرمشهر در امر اربعین تحرک خود را بیشتر کنند

امام جمعه خرمشهر با اشاره به استقرار 400موکب در مرز شلمچه گفت: مدیران کل استان خوزستان، استان‌ها و شهرستان‌های معین خرمشهر باید در امر اربعین حسینی، تحرک خود را بیشتر کنند و کمک‌رسان شهرستان خرمشهر باشند.

شهرستان‌های معین خرمشهر در امر اربعین تحرک خود را بیشتر کنند

حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور، امام جمعه خرمشهر ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: مرز شلمچه آماده خدمت‌رسانی به زائران ایرانی و اتباع خارجه است و امیدواریم امسال اربعین حسینی به صورت شایسته برگزار شد.

وی عنوان کرد: اربعین بار سنگینی است که شهرستان خرمشهر برای میزبانی از هزاران زائر در ایام اربعین حسینی نمی‌تواند این بار را به تنهایی به دوش کشد.

امام جمعه خرمشهر گفت: البته مسؤولان محلی در حال تلاش هستند که امکانات و ظرفیت‌های لازم را برای خدمت‌رسانی شایسته به زائران در پایانه مرزی شلمچه فراهم کنند.

عادلپور ادامه داد: مدیران کل استان خوزستان، استان‌ها و شهرستان‌های معین خرمشهر باید در امر اربعین حسینی، تحرک خود را بیشتر کنند و کمک‌رسان شهرستان خرمشهر باشند.

وی اظهار کرد: امسال حدود ۴۰۰ موکب از میدان مقاومت تا مرز شلمچه به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد که تعدادی از آنها مستقر شدند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول