اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سهم یاسوج از صنعت گردشگری هیچ است

شهردار یاسوج گفت: شهر یاسوج سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر کشور است که به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم گردشگری، چیزی عاید این شهر نمی‌شود.

سهم یاسوج از صنعت گردشگری هیچ است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، روابط عمومی، نستهن مقدم در نشست ستاد بازآفرینی شهری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهر را شهروند می‌سازد و مسؤولان هماهنگ‌کننده هستند، اظهار داشت: برای ارتقاء سطح زندگی مردم باید آنها را در همه عرصه‌های مدیریت شهری مشارکت دهیم.

شهردار یاسوج افزود: تعاونی‌های 13 گانه یاسوج که در گذشته شکل گرفتند بیشترین خسارت را به توسعه درست شهری وارد کردند.

مقدم عنوان کرد: علاوه بر این، دستگاه‌های اجرایی اقدام به فروش زمین‌های خود می‌کنند و در نتیجه آن، شهروندان برای زمین‌هایی تقاضای پروانه می‌کنند که هنوز طرح تفکیک ندارند.

وی با بیان اینکه از حضور گردشگران در شهر یاسوج چیزی عاید این شهر نمی‌شود، گفت: در اعیاد و مناسبت‌های مختلف با ورود 600 هزار تا حدود یک میلیون گردشگر به یاسوج روبرو هستیم اما زیرساخت‌های لازم برای اینکه این مسأله را به فرصت تبدیل کنیم ایجاد نشده است.

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه باید مدت حضور گردشگران را در شهر یاسوج افزایش دهیم تا کسبه ما رونق پیدا کنند، ابراز کرد: باید در بحث سرمایه‌گذاری در شهر یاسوج از مدل‌های موفق کشوری استفاده کرد تا مواهب خدادادی این شهر بیهوده استفاده نشود.

مقدم به حمل و نقل عمومی شهر یاسوج اشاره کرد و ادامه داد: حمل و نقل عمومی و زیرساخت‌های ما معیوب و فرسوده است که باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول