اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فوتبال ساحلی سمنان؛ توانمندی در عین گرفتاری

فوتبال ساحلی سمنان را شاید بتوان مصداق توانمندی در عین گرفتاری دانست؛ رشته‌ای که هم شخصیت قهرمانی در لیگ برتر را دارد و هم درگیر تنگناهای متعددی است که البته باید رفع شود.

فوتبال ساحلی سمنان؛ توانمندی در عین گرفتاری

خبرگزاری فارس سمنان- گروه ورزشی: فوتبال ساحلی در سمنان جزو رشته‌هایی است که طرفداران زیادی دارد و شاید بتوان آن را مصداق توانمندی در عین گرفتاری هم دانست.

فوتبال ساحلی در استان کویری سمنان، رشته‌ای محسوب می‌شود که هم شخصیت قهرمانی در لیگ برتر را دارد و هم درگیر تنگناهای متعددی است که البته باید رفع شود.

تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان که نماینده استان سمنان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشورمان است، گرچه چند سالی است جایگاه چندان خوبی در جدول نهایی لیگ ندارد؛ اما دارای توانمندی‌های قابل توجهی است.

این روزها می‌شنوید که گفته می‌شود «علی حامدی»، بازیکن سمنانی به تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان پیوسته و البته خود او نیز می‌گوید «حضور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی جهان حس خوبی دارد و تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیازمند حمایت‌های بیشتری است».

البته حامدی تنها یک نمونه است که از میان ده‌ها بازیکن فوتبال ساحلی ایران توانسته خود را نشان دهد و علاوه بر آن، بر قابلیت‌های فراوان فوتبال ساحلی استان سمنان صحه بگذارد؛ اما تیم سمنانی‌ها همواره درگیر مشکلات و دغدغه‌هایی است که باید رفع شود.

اگر خبرهای مربوط به فوتبال ساحلی سمنان را بررسی کنید، زمانی گفته می‌شد تیم شهرداری سمنان خیلی دیر بسته و در این شرایط وارد رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی شده و به همین خاطر، نتایج مطلوبی نمی‌گیرد.

در بازه‌ای تأکید می‌شد که بازیکنان تیم شهرداری سمنان از شرایط آمادگی جسمانی خوبی برخوردار نبودند و علی‌رغم اینکه بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، نتیجه را به حریف واگذار کردند.

مسؤولان تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان زمانی دیگر می‌گفتند: به خاطر مشکلات پیرامون این تیم، بازیکنان شهرداری سمنان هفت تا هشت جلسه تمرین مناسب نداشتند و به همین خاطر نتایج مطلوبی نگرفته‌اند.

البته این‌ها تنها بخشی از گرفتاری‌هاست؛ همواره ده‌ها مشکل دیگر نیز حول‌وحوش فوتبال ساحلی سمنان دیده می‌شود که اگر برطرف می‌شود، می‌توان روی توان بازیکنان سمنانی حساب ویژه‌ای باز کرد.

مشکل زمین تمرین برای بازیکنان فوتبال ساحلی در سمنان هم خوشبختانه وجود ندارد و با تلاش‌هایی که شهرداری سمنان انجام می‌دهد، مشکلی در بحث زمین دیده نمی‌شود.

زمین فوتبال ساحلی پارک سیمرغ توسط شهرداری سمنان به‌خوبی بازسازی شده است و سکوی تماشاگر و امکانات رفاهی محدودی که دارد، شرایط خوبی را رقم زده است.

برای انتخاب بازیکنان خوب مسابقه‌ها نیز برای حضور در اردوی تیم ملی، همواره افراد مسؤول دیدارها را تماشا می‌کنند و از بابت انگیزه نیز بازیکنان عرق زیادی به شهر و تیمشان دارد و وظیفه مسؤولان در این شرایط این است که حواشی را از تیم دور سازند.

زحمات زیادی برای نگه داشتن تیم شهرداری سمنان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشیده شده است و این تیم در صورت حمایت‌های بیشتر، از مدعیان خواهد بود؛ زیرا شخصیت قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان هم می‌گویند: با تخصیص اعتبارات ویژه، پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام را تکمیل می‌کنیم و به بهره‌برداری خواهیم رساند تا فضای مناسب‌تری برای ورزشکاران استان جهت بروز استعدادهایشان ایجاد شود.

ظرفیت‌های ویژه و فراوانی در بخش‌های آقایان و بانوان در رشته‌های مختلف در استان سمنان وجود دارد و قهرمانان و مدال‌آوران داخلی و بین‌المللی داریم که در سطح جهانی درخشیده‌اند و امروز هم می‌توانند افتخارآفرین باشند و تنها به اندکی توجه نیاز دارند.

ورزش سمنان در بحث قهرمانی رشد خوبی داشته و نمودار توسعه ورزش استان در بعد قهرمانی صعودی و مثبت اس.؛ بانوان سمنانی هم در میدان ورزش قهرمانی یک گام جلوتر از آقایان بوده‌اند و استان در ورزش بانوان رشد خوبی داشته است و بانوان ورزشکار هم به‌ویژه در رشته‌های پرطرفدار باید حمایت شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۴/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول