اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ارائه اعتبار ۱۵ میلیاردی به سرمایه گذاران گردشگری در خراسان شمالی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: هزار میلیارد تسهیلات ۹ درصدی از سفر ریاست جمهوری به استان تعلق گرفته است که تا سقف ۱۵ میلیارد تومان واگذاری اعتبار در سطح استان انجام می‌شود.

ارائه اعتبار ۱۵ میلیاردی به سرمایه گذاران گردشگری در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حبیب یزدان پناه عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: گردشگری یکی از ظرفیت‌های کشور است که قابلیت این را دارد جایگزین نفت بشود و صنعت گردشگری ایران اخیرا مورد توجه گردشگران اروپایی قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: صنعت گردشگری و جذب توریست یکی از بهترین راه‌های معرفی ایران اسلامی و وسیله‌ای برای صدور انقلاب به کشور‌های دیگر دنیا است؛ همچنین وسیله‌ای برای خنثی سازی تبلیغات منفی علیه کشور در جهان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه با اشاره به شروع کاوش‌ها در تپه ریوی بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تعلق گرفته است.

وی در ادامه افزود: هزار میلیارد تسهیلات ۹ درصدی از سفر ریاست جمهوری به استان تعلق گرفته است که تا سقف ۱۵ میلیارد تومان واگذاری اعتبار در سطح استان انجام می‌شود و بالاتر از این سقف نیازمند اخذ مجوز‌ها در سطح کشور است.

یزدان پناه در ادامه با اشاره به فرصت‌های سرمایه گذاری در استان بیان کرد: در استان ۴۰ فرصت سرمایه گذاری موجود می‌باشد که زمینه سرمایه گذاری را از شرق به غرب استان فراهم می‌کند که در حال حاضر ۷ بسته سرمایه گذاری آماده ارائه به سرمایه گذاران است.

وی در پایان گفت: رونق گردشگری فقط با حضور ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی امکان پذیر می‌باشد و شهرداری بیشترین نقش را در حمایت از حوزه گردشگری دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول