اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف ۱۴ فقره سرقت در سمنان/ مجرم سابقه‌دار اعتراف کرد

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از کشف ۱۴ فقره سرقت در این استان خبر داد و گفت: مجرم سابقه‌داری که در همین ارتباط دستگیر شد، به جرم خود اعتراف کرد.

کشف ۱۴ فقره سرقت در سمنان/ مجرم سابقه‌دار اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ رضا بینقی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام سرقت وسایل داخل خودروی یکی از کارکنان بیمارستان شفای سمنان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، کارآگاهان مبارزه با سرقت تلاش و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: با اقدامات فنی و تخصصی پلیس به سرنخ‌هایی از متهم اصلی پرونده که پس از سرقت به قم گریخته بود، به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان اضافه کرد: خوشبختانه پس از هماهنگی‌های لازم با قاضی پرونده و اخذ نیابت قضایی، محل اختفای متهم شناسایی شد و در یک عملیات منسجم پلیس، وی به اتفاق یک نفر دیگر دستگیر شدند.

بینقی از اعتراف متهم سابقه‌دار معتاد به ۱۴ فقره سرقت داخل خودرو خبر داد و افزود: بنا بر اظهارات متهم و مالباختگان و همچنین نظر کارشناسان امر ارزش اموال به سرقت رفته در این پرونده بالغ بر چهار میلیارد ریال است.

انتهای پیام/2249/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول