اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تولید گوشی موبایل سطح وابستگی به حداقل‌نیازهای این ابزار را کاهش می‌دهد

مدیر شرکت مخابرات منطقه کردستان با اشاره به تولید گوشی‌های موبایل در استان، گفت: با شروع به کار این شرکت تا حدود زیادی سطح وابستگی به حداقل نیازهای مربوط به موبایل کاهش پیدا کرده است.

تولید گوشی موبایل سطح وابستگی به حداقل‌نیازهای این ابزار را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آزاد حکمت ظهر امروز در جریان بازدید از شرکت آلفاموب تولیدکننده گوشی‌های تلفن همراه در کردستان، اظهار داشت: با توجه به وضعیت خاص فناوری‌های مربوط به گوشی موبایل که امروز در استان ایجاد شده است این وظیفه ماست که هر نوع حمایتی که لازم باشد را از این شرکت داشته باشیم.

وی افزود: با شروع به کار این شرکت تا حدود زیادی سطح وابستگی به حداقل نیازهایی که مربوط به موبایل است کاهش پیدا کرده است.

مدیر شرکت مخابرات منطقه کردستان ادامه داد: در این شرکت نیروهای جوان و متخصصی را مشاهده کردم که قابلیت بالایی در حوزه تخصصی خود دارند که نشان‌دهنده این است تخصص مناسب در این عرصه در استان وجود دارد.

وی گفت: امیدواریم راه‌اندازی چنین کسب و کارهایی در کردستان مبنایی برای اشتغال‌زایی‌های دیگری در استان شود.

حکمت تصریح کرد: اگر بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان در دنیا را مشاهده کنیم متوجه می‌شویم که اکثرا در شرایط ساده بصورت تیمی شروع به کار کردند و در سایه حمایت‌هایی که شده‌اند به موفقیت‌های بزرگ رسیده‌اند.

وی یادآور شد: با توجه به رسالت و وظیفه‌ای که در قبال این نوع شرکت‌ها داریم از این به بعد ارتباط موثری با شرکت آلفاموب خواهیم داشت و اگر کمکی از دستمان بربیاید دریغ نمی‌کنیم.

مدیر شرکت مخابرات منطقه کردستان افزود: در کنار فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان باید با تغییر باورها و نگرش‌ها و همچنین فرهنگ‌سازی اصحاب رسانه در سطح جامعه این فرهنگ ایجاد شود که مردم در راستای حمایت از این کسب‌و کارها، کالاهای خود را از برندهای داخلی انتخاب و تهیه کنند که آینده روشن و موفقیت‌آمیزی برایشان فراهم شود.

انتهای پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول