اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اعتبارات قطره‌چکانی دردی از پروژه‌ها دوا نمی‌کند

رئیس شورای اسلامی استان زنجان گفت: با تزریق اعتبارات قطره چکانی از محل اعتبارات ملی و استانی به پروژه‌های در دست اقدام، حتی کوچکترین طرح‌ها نیز چند ساله خواهد شد.

اعتبارات قطره‌چکانی دردی از پروژه‌ها دوا نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سجاد خدایی ظهر امروز در نشست مشترک با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به تبیین جایگاه و وظایف قانونی شورای فرادست پرداخت و اظهار کرد: طبق ماده 104 قانون تشکیلات، انتخابات و وظایف شوراها و انتخاب شهرداران، استانداران، فرمانداران، بخشداران و سایر مقامات کشوری که از طرف دولت تعیین می‌شوند در حدود اختیارات شوراها ملزم به رعایت تصمیمات آنها هستند.

رئیس شورای اسلامی استان زنجان افزود: شورا در راستای انجام وظایف نظارتی خود، در توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات تاثیرگذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به گزارش ارائه شده از وضعیت اعتبارات، تعداد پروژه‌های در دست اقدام و نیمه‌تمام، تعریف طرح و پروژه جدید در حوزه‌های مربوطه بدون تخصیص اعتبارات ویژه و با نام نباید انجام شود.

خدایی اظهار کرد: با تزریق اعتبارات قطره چکانی از محل اعتبارات ملی و استانی به پروژه‌های در دست اقدام، حتی کوچکترین طرح‌ها نیز چند ساله خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی استان زنجان گفت: اعتبارات استانی کفاف و جوابگوی پروژه‌های موجود نیست و الزاما باید برای جذب و افزایش اعتبارات ملی پیگیری‌های مجدانه صورت پذیرد و در این راستا باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

وی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در صورت امکان تامین اعتبارات لازم در تعریف پروژه‌های جدید، پیشنهادات شوراهای شهرستان و استان را که برآمده و احصا شده از انتظارات مردمی و نیاز سنجی واقعی و کارکردی است را در اولویت برنامه‌های آتی قرار دهد.

خدایی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تعیین تکلیف تعاونی‌ها تاکید و ابراز کرد: چندین میلیارد سرمایه مردم درگیر تعاونی‌هاست که باید برای آن تصمیم‌گیری جدی و منطقی انجام شود تا صاحبان اراضی از بلاتکلیفی رها و از  تبعات احتمالی اجتماعی و منفی پیشگیری شود.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول