اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره سراسری دانشجوی نمونه

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت‌نام بیست و هشتمین جشنواره سراسری دانشجوی نمونه کشوری از 20 مهر تا 4 آبان ماه امسال خبر داد.

ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره سراسری دانشجوی نمونه

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور، صفاری‌نیا مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: جشنواره دانشجوی نمونه با هدف الگوسازی از دانشجویان نمونه، ترویج فرهنگ علم‌آموزی و پژوهش‌گری ، ارتقای انگیزه فعالیت‌های علمی و فرهنگی در دانشجویان، تشویق دانشجویان به پرورش همزمان ابعاد متعدد شخصیتشان در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگی و اخلاقی و هدایت دانشجویان برتر به تولید محصولات متنوع علمی-پژوهشی(مقالات، تالیف کتب، طرح‌های پژوهشی) برگزار می شود.

وی  تاکید کرد: با توجه به پتانسیل بسیار خوب دانشجویان دانشگاه پیام نور در حوزه های آموزشی،پژوهشی،فناوری،فرهنگی و ورزشی از مسئولین مراکز و واحدها درخواست می شود در خصوص اجرای درخور این جشنواره در سطح مراکز و واحد ها اطلاع رسانی به موقع و مناسب انجام شود.

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور تصریح کرد: دانشجویان فرهیخته که در مقطع کارشناسی دارای معدل 16، کارشناسی ارشد 17 و دکتری 17 هستند، از 20 مهر تا 4 آبان ماه سال جاری ، می توانند با مراجعه به سایت http://portal.saorg.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

صفاری نیا در پایان افزود: داوری این جشنواری در آذر ماه و مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه با حضور رئیس جمهور  نیمه اول بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
 جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22485299 تماس بگیرید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول