اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

موضوع حذف کلمه شهید از معابر را بررسی می‌کنیم

رئیس شورای شهر تهران گفت: کمیته ویژه‌ای با جدیت مشغول بررسی موضوع حذف کلمه شهید از برخی معابر تهران است.

موضوع حذف کلمه شهید از معابر را بررسی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی در جلسه شورای شهر امروز با اشاره به گرامیداشت روز آتش‌نشان اظهار داشت: 7 مهر به مناسبت فداکاری آتش‌نشانان در اطفای پالایشگاه آبادان در سال 59 به یاد این عزیزان نام گذاری شده است گه یاد و خاطره آنها را گرامی می‌داریم.

وی افزود:‌اولین ایستگاه آتش‌نشانی در تبریز راه‌اندازی شد و اکنون تعداد ایستگاه‌ها بسیار افزایش یافته ولی هنوز با استانداردها در شهرهایی مانند تهران فاصله داریم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در امر زیربنایی در حوزه آتش‌نشانی 400 میلیار تومان هزینه تجهیزات شد و اکنون با 5 هزار آتش‌نشان در تهران طی کمتر از 5 دقیقه نیروها به محل حادثه اعزام می‌شوند. 

وی با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع حوادث آتش‌سوزی بسیار حائز اهمیت است،‌گفت:‌این موضوع در آتش‌نشانی با جدیت دنبال می‌شود ولی برخی سرمایه‌گذاران ساختمانی می‌شود چرا که سبب تطویل پایان کار آنها شده و شکایاتی در این زمینه وجود دارد که جای آن است دوستان پیگیری کنند.

وی به انجام برخی مذاکرات توسط تیم رئیس‌جمهوری با هیأت‌های دیپلماتیک در نیویورک اشاره کرد و گفت: این اقدام ایران هراسی مثلث عبری، عربی و آمریکایی را خنثی کرده است.

هاشمی به موضوع حذف نام شهدا و پیام مقام رهبری در این زمینه اشاره کرد و گفت:‌کمیته‌ای توسط شورای شهر تشکیل شد که به با جدیت مشغول بررسی سوء‌تفاهمات، واقعیات و شبهات است که امیدواریم با حساسیت گزارش در این زمینه تهیه شود که به محض آماده شدن آن جزئیات را به اطلاع افکار عمومی می‌رسانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول