اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

درآمد پایدار شهرداری با بلندمرتبه‌سازی افزایش می‌یابد

نامزد تصدی شهرداری قزوین گفت: درآمد پایدار شهرداری با جذب سرمایه‌گذار و بلندمرتبه‌سازی افزایش می‌یابد.

درآمد پایدار شهرداری با بلندمرتبه‌سازی افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امشب فریبرز کریمی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری قزوین در حوزه گردشگری به ویژه در احیای سرای سعدالسلطنه گام‌های خوبی برداشته و توانسته مسافران زیادی را جذب این شهر کند‌.

وی به کمیسیون ماده 100 اشاره کرد و گفت: نرخ تخلفات ساختمانی براساس مصوبه شورا در سال‌های گذشته افزایش یافته که همین در کاهش تخلف‌ها تاثیرگذار بوده است.

نامزد تصدی شهرداری قزوین ادامه داد: افزایش نرخ تخلفات در حق مردم ظلم نیست بلکه عین عدالت است زیرا شهرداری نباید به هر تخلفی بله بگوید و با دریافت پول، شهر را بفروشد.

کریمی بیان کرد: معتقد هستم باید زیر نظر اعضای شورای اسلامی شهر قزوین کار کرد تا با همفکری یکدیگر بتوان از بن‌بست‌ها در اجرای پروژه‌های شهری خارج شد و خدمات مناسبی به شهروندان قزوینی ارائه شود.

 وی به بدهی 400 میلیارد تومان شهرداری به بانک شهر اشاره کرد و گفت: با ایجاد درآمد پایدار می‌توان این بدهی را تسویه کرد و از این بدهی سنگین نجات یافت.

نامزد تصدی شهرداری قزوین با اشاره به پل امام رضا(ع) ابراز کرد: این پل از عملکردهای ضعیف مجموعه مدیریت شهری است که اکنون معطل مانده و بهترین راهکار اتمام آن است.

کریمی یادآور شد: برای پایان رساندن پل امام رضا(ع) باید تن به نابودی بخشی از باغستان داد تا این پروژه به اتمام برسد.

وی بیان کرد: در گره‌های ترافیکی تردد زیادی از شهروندان قزوینی وجود داد که در این حالت باید کمک به حمل و نقل عمومی و پیاده‌روی کرد تا این مشکل برطرف شود.

نامزد تصدی شهرداری قزوین با بیان اینکه تقاضای زندگی در بلندمرتبه‌ها زیاد است، گفت: در این ساختمان‌ها امنیت برقرار است به همین دلیل مردم از ساکن شدن در این مکان‌ها استقبال می‌کنند.

کریمی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار یکی از راه‌های درآمد پایدار شهرداری قزوین است، ادامه داد: بلندمرتبه‌سازی از دیگر راهکارهاست که با تحقق آن می‌توان درآمد مجموعه مدیریت شهری را افزایش داد.

وی یادآور شد: اگر نامزدی براساس سفارش افرادی به عنوان شهردار انتخاب می‌شود، در نهایت باید بدنه شهرداری چنین شخصی را بپذیرد تا بتواند فعالیت کند.

نامزد تصدی شهرداری قزوین بر سرزندگی و نشاط فرهنگی و منطقی اشاره کرد و گفت: باید شهرداری قزوین با استفاده از برنامه‌های عملیاتی در این راستا گام بردارد تا بتواند موفق باشد.

 کریمی بر قانون‌مداری، استفاده از ظرفیت‌های قانونی، جوان‌گرایی، خارج شدن از روزمرگی، متعهد بودن، استفاده از تجارب دیگران، متعهد بودن و خدمتگزار بودن در مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد.

وی در ادامه به تشریح دیگر برنامه‌های خود در مجموعه مدیریت شهری پرداخت و به سؤالات اعضای شورا پاسخ داد.

گفتنی است: فریبرز کریمی دارای مدرک دکترای معماری و رییس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) بوده که اجرای پروژه‌های ساختمانی، اجرایی و پژوهشی و بیش از 60 طرح هادی و تفصیلی در روستاها از جمله سوابق ایشان است.

انتهای پیام/77009

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول