اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ترامپ به دنبال سازش دوباره است/ همه باید در برابر خیانت حذف نام شهدا را فریاد بزنیم

امام جمعه گنبدکاووس گفت: ترامپ به دنبال سازش دوباره است و بر همین اساس مقام معظم رهبری در پیام آخر خود حجت را برای سازش تمام کردند.

ترامپ به دنبال سازش دوباره است/ همه باید در برابر خیانت حذف نام شهدا را فریاد بزنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: ترامپ و کشورهای اروپایی مهره بی‌طرف هستند و به دنبال طرح دوباره سازش با ایران هستند اما رهبر معظم انقلاب با سخنان خود اتمام حجت کردند.
وی افزود: آمریکا با آتش گرفتن سکوهای نفتی عربستان به طور واضح حمایت خود را کاهش داده و این نشان‌دهنده این است که هر جا منافع خود را در خطر ببیند کنار خواهد کشید.
امام جنعه گنبدکاووس با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: این سخنرانی که با نام خدا و یاد ابا عبدالله‌الحسین (ع) آغاز شد مورد توجه ویژه قرار گرفت ضمن اینکه سخنان وی سبب شد فضاسازی آمریکا و سه کشور برای مذاکره خنثی شود.

* اربعین ظرفیت معنوی‌سازی همه جوامع الهی است/ همه باید در برابر خیانت حذف نام شهدا را فریاد بزنیم
وی درباره اربعین خاطرنشان کرد: آنچه در اربعین اتفاق می‌افتد ظرفیت معنوی‌سازی همه جوامع الهی است و این پیاده‌روی مملو از معنویت متراکم بوده که هر داستان آن می‌تواند سبب تحول عظیم در انسان شود.
ترابی گفت: اتصال قلبی  انسان به عاشورا و قیام امام حسین (ع) سبب می‌شود که این معنویت به عنوان موتور محرکه مقاومت فعال و دفاع عمل کرده و انسان را در مسیر الهی ثابت قدم نگه دارد.
وی ادامه داد: شهادت یک ذخیره بزرگ تاریخ از قیام امام حسین (ع) است که در آن ایمان به خدا، درس‌ها، عبرت‌ها و بسیاری از حسنات در آن نهفته است.
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره حذف نام شهدا از کوی و برزن یادآور شد: بسیاری از افراد جامعه درصدد از بزن بردن نام و آرمان شهدا هستند که وظیفه من و همه شما این است که در برابر چنین اقداماتی فریاد بزنیم و خیانت چنین افرادی را رسوا کنیم.

انتهای پیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول