اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نقشه دشمن برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره نقش برآب شد

امام جمعه زنجان به اتفاقات هفته گذشته و اقتدار کشور در داخل و خارج اشاره کرد و گفت: تلاش دشمن برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره، با اقدام به موقوع مسؤولان نقش بر آب شد.

نقشه دشمن برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره نقش برآب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه کسانی که به خداوند ایمان داشته نباید محزون و خوف به خود راه دهند، اظهار کرد: وعده الهی بر کسانی که در راه خداوند ایستادگی کرده و ایمان آورده‌اند، این است که نگران نباشید.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه کسی که در دنیا به وظیفه خود عمل می‌کند به وی وعده بهشت داده شده است، گفت: امام راحل می‌فرمود که ما مامور به تکلیف هستیم و در این راه باید از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی با بیان اینکه خداوند «قادر متعال» است، افزود: خداوند وعده داده است که در دنیا و آخرت ما شما را یاری می‌کنیم و کسانی که به ما ایمان آوردند نگران نباشند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ما در هشت سال دفاع با ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان شاهد امدادهای غیبی خداوند متعال بودیم، تصریح کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس در مقابل همه دشمنان نظام و انقلاب ایستادگی کردند و در این راه به پیروزی رسیدند و ثابت شد که نتیجه مقاومت و اتکا به خداوند متعال پیروزی است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه باید در جامعه صبر و تحمل داشته باشیم، گفت: آستانه تحمل ما در جامعه بسیار پایین و با کوچکترین برخورد و حرفی برآشفته می‌شویم که در این راستا باید صبر و تحمل یکدیگر را بیشتر تمرین کنیم.

وی به پنجم مهرماه ۱۳۶۰ به عنوان یکی از روزهای مهم دفاع مقدس و عملیات غرورآفرین ثامن الائمه اشاره کرد و گفت: امام راحل فرمان شکسته شدن حصر آبادان را صادر کرد و به دنبال آن محاصره این شهر با رشادت رزمندگان شکسته شد.

آیت‌الله خاتمی به سالروز انتفاضه دوم ملت فلسطین اشاره کرد و گفت: ملت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کرده و همچنان مقاومت خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه به روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اشاره کرد و ادامه داد: خدمات این بزرگواران در جامعه دیده نمی‌شود مگر اینکه حادثه تلخی روی دهد.

وی به سالروز شهادت سرداران بزرگ جنگ در هفتم مهر اشاره کرد و گفت: هر کدام از این بزرگواران وزنه بزرگی برای نظام و انقلاب بودند.

آیت‌الله خاتمی با تقدیر از مردم برای حضور در رژه روز ۳۱ شهریور  گفت: حضور جوانان و نوجوانان در این رژه بسیار خوب بود که ان‌شالله قرار شد برای سال آینده تدابیر خاصی انجام شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دفاع مقدس غرور آفرین بود، تصریح کرد: امروز اکثر جمعیت در دفاع مقدس نبودند که وظیفه داریم به خوبی حوادث و رشادت‌های این دوران را به نسل جوان و نوجوان تشریح کنیم. 

وی با بیان اینکه امروز جوانان و نوجوانان باید احساس کند که ریشه دارند، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان در دفاع مقدس نقش مهمی داشتند به طوری که در دانشگاه جبهه تربیت و به فرماندهان بزرگ تبدیل شدند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه هر چه از دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان بگوئیم کم است، گفت: هر چه بگوئیم مانند آب برداشتن از دریا است.

امام جمعه زنجان به اتفاقات هفته گذشته و اقتدار کشور در داخل و خارج اشاره کرد و گفت: دشمن در این مدت جواب گرفت و مسؤولان کشورمان درس درستی به آنها دادند.

وی با بیان اینکه آنها تلاش داشتند که ما را به پای مذاکره بکشانند گفت: اقدام درست مسؤولان نقشه آنها را بر آب کرد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه اقدامات رئیس قوه قضاییه موجب امیدواری مردم شده است، گفت: رئیس قوه قضاییه در مورد رونق تولید دستورات و قوانین جدیدی را ابلاغ کرده است که زمینه‌ساز رونق تولید در کشور و بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه پنج سال است که مردم بیگناه یمن با سلاح‌های غربی کشته می‌شوند و هزاران یمنی کشته شدند، افزود: این در حالی است که برای زدن یک شرکت که دفاع از خود بوده کشورهای غربی چنان فرافکنی و بیانیه می‌دهند.

انتهای پیام/2308/ق40/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول