به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان علیرضا جزءقاسمی اظهار داشت: 23 خدمت هماکنون در مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نسبت به درخواستهای مردمی ارائه میشود که علاوه بر این خدمات، حوادث آب، حوادث فاضلاب، کیفیت آب و نظرسنجی از مردم نیز از دیگر خدمات مرکز مپرا می باشد.
وی افزود: شکایت از برخورد نامناسب همکاران و پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب در زمینههای مختلف، گزارش آبیاری فضای سبز، گزارش از کار افتادن کنتور و گزارش انشعاب غیر مجاز از جمله مواردی است که مردم میتوانند در سامانه درخواست مشترکین به ثبت رسانند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: گزارش افت فشار آب، عدم ارسال قبض آب، عدم جمعآوری نخاله پس از بازسازی و نصب انشعاب نیز از جمله موارد دیگری است که مرکز مپرا، به عنوان درخواستهای مردمی ثبت خواهد کرد.
جزء قاسمی با تاکید بر اینکه درخواستهای ثبت شده مردمی در فاصله کمتر از 24 ساعت پیگیری و نتیجه آن به مشترکین اطلاعرسانی خواهد شد، گفت: برخی موارد ویژه همچون افت فشار آب، انشعابات غیر مجاز و جمعآوری نخاله پس از اجرای عملیات در زمانی به مراتب کمتر پیگیری و رسیدگی خواهد شد.
این مسؤول با اشاره به اینکه پیش از این تنها گزارش حوادث آب و اتفاقات در بستر خدمات مرکز پیام ارائه میشد گفت: با هدف ارائه خدمات بیشتر به مشترکین و جلب رضایت آنان تعداد این خدمات به 23 مورد رسیده است.
انتهای پیام/73004/ق