اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

احکام اعضای شورای کانون‌های مساجد استان اعطا شد

احکام اعضای شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان که توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده بود به اعضا اعطا شد.

احکام اعضای شورای کانون‌های مساجد استان اعطا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شامگاه چهارشنبه طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور احکام اعضای شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان از سوی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا شد.

 این احکام بر اساس استناد به ماده ۱۱ اساسنامه مصوب جلسه ۸۰۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی به ۹ نفر از اعضای مشخص شده اعطا می‌شود.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده  نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس به عنوان رئیس، فریدون همتی استاندار هرمزگان نائب رئیس و حجت الاسلام و المسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه های علمیه استان به عنوان یکی از اعضای شورای  هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان حکم خود را از دست حجت الاسلام و المسلمین ارزانی و آیت الله عابدی دریافت کردند.

در بخشی از احکام تاکید شده است که هماهنگی و هم افزایی بین اعضای شورا و تحقق هر چه سریع تر وظایف شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از مهمترین اولویت برنامه‌های اعضا است.

گفتنی است، مدیر کل تبلیغات اسلامی، شهردار، فرمانده بسیج، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، مدیر کل فرهنگ و ارشادو مدیرکل اوقاف و امور خیریه در استان از دیگر اعضای این شورای هماهنگی هستند.

در بخشی از احکام تاکید شده است که هماهنگی و هم افزایی بین اعضای شورا و تحقق هر چه سریع تر وظایف شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از مهم‌ترین اولویت برنامه‌های اعضا است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول