اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

هوشمندسازی کنتورهای ۳۶ میلیون انشعاب برق در کشور

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: ۳۶ میلیون انشعاب برق در کشور وجود دارد که کنتورهای آنها باید هوشمند شود.

هوشمندسازی کنتورهای ۳۶ میلیون انشعاب برق در کشور

سیدمحمد موسوی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بانک اطلاعات مشترکان برق به صورت دائم به‌روزرسانی می‌شود و تلفن همراه مشترکان نیز در طرح حذف قبوض کاغذی برق به‌روزرسانی خواهد شد.

وی با اشاره به طرح هوشمندسازی کنتورهای خانگی افزود: در ۱۰ سال گذشته قرار بود در قالب فازبندی این طرح اجرایی شود و خرید لوازم اندازه‌گیری که قابلیت قرائت از راه دور را داشته باشد و بسترسازی مخابراتی آن در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان افزود: ۳۶ میلیون انشعاب برق در کشور وجود دارد که کنتورهای آن باید هوشمند شود و البته این امر کار آسانی نیست.

موسوی‌زاده افزود: سال ۹۸ بدون خاموشی در استان سمنان گذرانده شده و حتی یک ساعت امسال مشترکان سمنانی محدودیت مصرف برق برایشان اعمال نشد.

وی ادامه داد: امسال به معنای واقعی کلمه حتی در یک نقطه به علت محدودیت برق، شبکه قطع نشد و گذر از اوج مصرف تابستانی سال ۹۸ بدون خاموشی انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با اشاره به فعالیت دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال گفت: ساز و کارهای اقتصادی و قانونی این امر در کشور ما هم‌اکنون آماده و کامل نیست و پیشنهاد شده است تا تعرفه برق صادراتی برای دستگاه‌های ماینر استفاده شود.

موسوی‌زاده به مردم اطمینان داد: رفتار برق مصرفی حتی در اندازه یک دستگاه ماینر از سوی این شرکت قابل شناسایی است و با متخلفان قانونی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول