اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جابجایی روستای سیدمحمد همچنان در حال بررسی/ مطالعاتی که تمامی ندارد

فرماندار سابق لردگان با بیان اینکه روستای سیدمحمد جزو روستاهای در معرض خطر در سیل و زلزله است، گفت: کارهای مطالعاتی برای جابجایی این روستا توسط بنیادمسکن در حال انجام است.

جابجایی روستای سیدمحمد همچنان در حال بررسی/ مطالعاتی که تمامی ندارد

برهان حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه 11 روستای در معرض خطر در شهرستان لردگان وجود دارد، گفت: تمامی مشکلات این روستاها احصا و جهت تصمیم‌گیری و انجام کارهای مطالعاتی به مدیریت بحران و بنیادمسکن انقلاب اسلامی فرستاده شده است.

فرماندار سابق لردگان با بیان اینکه روستای سیدمحمد جزو روستاهای در معرض خطر در سیل و زلزله است، افزود: این روستا برای اولین‌بار در سال 1395 دچار رانش شد که در این حادثه چهار خانم غرق‌ شدند.

وی خاطرنشان کرد: زمینی برای جابجایی این روستا پیشنهاد داده شد، پس از انجام مطالعات زمین‌ پلاک‌بندی و خاکبرداری شد، اما گروهی از کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تهران به این منطقه آمدند و اعلام کردند این مکان برای جابجایی ایمن نیست و مکان جدیدی باید پیشنهاد شود.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول