اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تمام قوا باید با فساد زیرمجموعه خود برخورد کنند

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: امروز روز تقابل غیر منطقی با یکدیگر و تقابل قوای مجریه و قضائیه نیست؛ هر قوه باید با فساد در دستگاه‌های زیر مجموعه خود و کسانی که با تفسیر به رأی قانون، بیت‌المال مسلمین را غارت می‌کنند، مقابله کند.

تمام قوا باید با فساد زیرمجموعه خود برخورد کنند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه 2 مهر 98) در  صحن علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه آفرین عزت ایران است، اظهارداشت: بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت ایران چراغ راه هدایت برای چهل‌سالگی دوم این کشور است و توجه جدی به تقابل دوگانه اسلام و استکبار مسیری است که می‌بایست همه ارکان حاکمیت به صورت ژرف‌نگری تدوین استراتژی پیشرفت نمایند.

وی با تأکید بر اینکه این بیانیه از اولین مرحله ایجاد تا آخر می‌تواند سر منشاء تاریخی این ملت قرار گیرد، تصریح کرد: اتحاد و انسجام ضرورت فوق‌العاده است، ضعف نشان ندادن در مقابل دشمنان، استفاده از ظرفیت بسیج و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه همه مسئولان نظام باید باشد.

کولیوند گفت: امروز عقده‌گشایی سردمداران غرب و زورگویی‌های بی‌منطق دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی شاهد گذر از آخرین پیچ خطرناک هستیم که به فرموده رهبری اگر از این پیچ بگذریم دشمنی‌ها به پایان خواهد یافت و می‌توانیم پرچم ایثار و گذشت را در قلل دنیا به اهتزاز در آوریم.

نماینده مردم کرج در مجلس اضافه کرد: سردمداران آمریکا و حاکمان ظلم و استبداد در منطقه که در عراق، سوریه و یمن به خاک مذلت نشسته‌اند بدانند ایران به صورت مستقیم با آنان مذاکره نخواهند کرد مگر آنکه به 1+5 و تعهدات خود برگردند. آنها می‌دانند جهان تحمل پذیرش جنگ جدید در میدان اقتصاد را ندارد.

وی افزود: آنها می‌دانند اسرائیل و تمام پایگاه‌های آن در تیررس ایران اسلامی است و می‌دانند اگر جنگی در این منطقه رخ دهد قطعاً محدود به ایران نمی‌شود، می‌دانند جنگ محل ظهور و برتری‌های ما است، ما به دنبال جنگ نیستیم اما از آن هم نمی‌ترسیم.

کولیوند گفت: امروز روز تقابل غیر منطقی با یکدیگر و تقابل قوای مجریه و قضائیه نیست. هر قوه باید مسیر صحیح قانون را طی کند. هر قوه باید با فساد در دستگاه‌های زیر مجموعه خود و کسانی که تفسیر به رأی قانون، بیت‌المال مسلمین را غارت می‌کند مقابله کند.

نماینده مردم کرج در مجلس با تأکید بر لزوم حفظ اتحاد بین تمام قوا و دستگاه‌های خصوصی و غیر خصوصی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، ادامه داد: باید برای وحدت جهان اسلام از هر ظرفیتی استفاده نمود و تلاش مضاعف برای آن به عمل آورد و از هر حرکتی که موجب تفرقه است باید پرهیز کنیم. 

وی در پایان اضافه کرد: از دولت می‌خواهم با جدیت تمام اولاً معیشت مردم، ثانیاً اشتغال، ثالثاً پروژه بیمه ایثارگران، رابعاً تکمیل پروژه همت و توسعه حمل و نقل عمومی حوزه انتخابیه بنده را دنبال کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول